Κέντρο βοηθείας

Διαχειριστείτε την κράτησή σας! Διαχειριστείτε την κράτησή σας!

Δημοφιλείς ερωτήσεις

Ποιες ακτοπλοϊκές διαδρομές δεν μπορούν να κλειστούν μέσω του goferry.gr;

Ακτοπλοϊκά δρομολόγια όπως Πάτρα - Κέρκυρα/ Κεφαλονιά/ Λευκάδα και Κόστα - Σπέτσες δεν μπορούν να κρατηθούν online.

Όταν επιθυμείτε να ταξιδέψετε σε αυτούς τους προορισμούς, είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια είναι διαθέσιμα, αλλά δεν μπορούν να γίνουν κρατήσεις online. Τα δρομολόγια αυτά εκτελούνται από τοπικούς μεταφορείς, οι οποίοι δεν δημοσιεύουν τα δρομολόγιά τους μέσω διαδικτυακών πλατφορμών κρατήσεων. Για να κλείσετε μια διέλευση, πρέπει να πάτε απευθείας στο λιμάνι και να αγοράσετε εισιτήριο στα εκδοτήρια που βρίσκονται σε αυτά τα λιμάνια. Μπορείτε να βρείτε τα δρομολόγια, τις τιμές και τα στοιχεία επικοινωνίας στο διαδίκτυο, κάνοντας αναζήτηση για "τοπικά πλοία" και τα λιμάνια αναχώρησης και άφιξης μεταξύ των οποίων θέλετε να ταξιδέψετε. Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι αυτές οι διαδρομές δεν μπορούν να κρατηθούν online και εμφανίζονται online μόνο για σκοπούς προγραμματισμού.

Κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου, οι διελεύσεις πραγματοποιούνται καθημερινά ανά μισή περίπου ώρα, αλλά είναι δημοφιλείς και γεμάτες κόσμο το καλοκαίρι, οπότε προετοιμαστείτε για πιθανή ουρά. Επιπλέον, ορισμένοι μεταφορείς που δραστηριοποιούνται στα δρομολόγια Ιταλία - Ελλάδα - Ιταλία πραγματοποιούν ενδιάμεσες στάσεις στην Κέρκυρα και την Ηγουμενίτσα (ή την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο), αλλά δραστηριοποιούνται μόνο σε διεθνή δρομολόγια, καθώς τα πλοία τους φέρουν την ιταλική σημαία και είναι αδύνατο να κάνετε κράτηση ή να επιβιβαστείτε/αποβιβαστείτε σε ενδιάμεσο δρομολόγιο.

Ποιες είναι οι επιλογές διαμονής που προσφέρονται στο πλοίο;

Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε:

Καθίσματα στο κατάστρωμα (Economy Deck): Οι θέσεις καταστρώματος στα πλοία μπορούν να καταλαμβάνονται ελεύθερα, παρέχοντας στους επιβάτες μια σειρά επιλογών καθίσματος. Ο εσωτερικός χώρος των συμβατικών πλοίων διαθέτει άνετες καρέκλες, πολυθρόνες και καναπέδες με τραπέζια κοντά σε μπαρ και καφετέριες. Στο εξωτερικό κατάστρωμα, διατίθενται πλαστικές καρέκλες και παγκάκια με τραπέζια, αλλά ενδέχεται να μην είναι κατάλληλα για μακρινά ταξίδια. Τα ταχύπλοα πλοία και τα ιπτάμενα δελφίνια προσφέρουν αριθμημένα καθίσματα στο κατάστρωμα που μπορούν να συγκριθούν με τα αεροπορικά καθίσματα, αλλά είναι πιο ευρύχωρα. Στο κατάστρωμα οικονομικής θέσης, οι επιβάτες μπορούν να αποθηκεύουν τις αποσκευές τους σε ράφια που βρίσκονται σε διάφορα σημεία του πλοίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αποσκευές ενδέχεται να μην βρίσκονται κοντά στη θέση που έχει επιλέξει ο επιβάτης, ανάλογα με το πλοίο.

Καθίσματα αεροπορικού τύπου (ATS): Αυτά τα καθίσματα προσφέρουν περισσότερο χώρο για τα πόδια και άνεση σε σύγκριση με τα κανονικά καθίσματα καταστρώματος. Οι επιβάτες με εισιτήρια αεροπορικού τύπου λαμβάνουν έναν συγκεκριμένο αριθμός θέσης κατά τη διαδικασία του check-in. Αυτά τα καθίσματα βρίσκονται συνήθως σε ξεχωριστά σαλόνια στο πλοίο, τα οποία είναι άνετα και ήσυχα, επιτρέποντας στους επιβάτες να ξεκουραστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Τα σαλόνια διαθέτουν επίσης καθορισμένα ράφια για να αποθηκεύουν οι επιβάτες τις αποσκευές τους κοντά στις θέσεις τους και στην είσοδο του σαλονιού. Αυτά τα ιδιωτικά σαλόνια μπορούν να συγκριθούν με το θάλαμο πρώτης θέσης σε ένα τρένο, γεγονός που παρέχει μια κορυφαία εμπειρία για τους επιβάτες.

Καθίσματα Business Class (VIP): Τα καθίσματα Business Class στα πλοία έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν μέγιστη άνεση και ευκολία στους επιβάτες που έχουν αγοράσει εισιτήρια Business Class. Τα καθίσματα αυτά βρίσκονται σε ξεχωριστό τμήμα του πλοίου και προσφέρουν μεγαλύτερους χώρους καθισμάτων, επιτρέποντας ένα πιο χαλαρό και άνετο ταξίδι. Εκτός από τα ευρύχωρα καθίσματα, οι επιβάτες της επιχειρηματικής θέσης έχουν επίσης πρόσβαση σε καφετέριες, μπαρ και χώρους αποθήκευσης αποσκευών. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να απολαμβάνουν διάφορα αναψυκτικά και σνακ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους και να έχουν ένα ασφαλές και προστατευμένο μέρος για να αποθηκεύουν τα πράγματά τους.

Καμπίνες: Για τους επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν με άνεση σε ελαφρώς υψηλότερη τιμή. Ανάλογα με τον μεταφορέα, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ πολλών κατηγοριών καμπινών που μπορούν να φιλοξενήσουν από έναν έως έξι επιβάτες. Αν δεν σας πειράζει να μοιράζεστε, μπορείτε να επιλέξετε τη διαμονή σε καμπίνα με κάποιο άτομο του ίδιου φύλου. Όλες οι καμπίνες είναι εξοπλισμένες με καθαρά σεντόνια και πετσέτες. Επιπλέον, οι περισσότερες καμπίνες παρέχουν ιδιωτικό μπάνιο (θα εμφανίστεί κατά τη διαδικασία κράτησης) και άφθονο χώρο για να χαλαρώσετε. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μεταξύ μιας εξωτερικής καμπίνας με θέα στη θάλασσα ή μιας εσωτερικής καμπίνας που είναι καταλληλότερη για όσους έχουν τάση προς ναυτία (οι εσωτερικές καμπίνες βρίσκονται στο κέντρο του πλοίου). Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλες τις καμπίνες.

Καμπίνες με ιονιστή: Αυτές οι καμπίνες διαθέτουν όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά μιας καμπίνας, όπως ένα κρεβάτι και ένα μπάνιο, αλλά περιλαμβάνουν επίσης έναν ιονιστή για τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στο δωμάτιο. Αυτό το χαρακτηριστικό μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστικό για άτομα με αλλεργίες ή αναπνευστικά προβλήματα.

Καμπίνες για κατοικίδια: Αυτές οι καμπίνες έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ανάγκες των ιδιοκτητών κατοικίδιων ζώων και των τριχωτών φίλων τους. Συνήθως, οι καμπίνες για κατοικίδια ζώα δεν έχουν χαλιά, γεγονός που διευκολύνει τον καθαρισμό και μειώνει τον κίνδυνο αλλεργιών τόσο για τα κατοικίδια ζώα όσο και για τους ιδιοκτήτες τους.

Κοινόχρηστες καμπίνες: Ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρήματα ενώ ταξιδεύετε. Επιτρέπει στους επιβάτες του ίδιου φύλου να μοιραστούν το κόστος της καμπίνας και να απολαύσουν τις ίδιες ανέσεις με εκείνους που έχουν κάνει κράτηση σε ιδιωτική καμπίνα.

Καμπίνες Lux: Οι πολυτελείς καμπίνες είναι η τέλεια επιλογή για όσους αναζητούν την πιο άνετη και ευρύχωρη διαμονή στο ταξίδι τους. Αυτές οι καμπίνες βρίσκονται συνήθως στην μπροστινή περιοχή του πλοίου, προσφέροντας υπέροχη θέα στη θάλασσα.

Ποιες είναι οι επιλογές μου για check-in;

Οι επιλογές σας για check-in είναι οι εξής δύο:

Διαδικτυακό check-in: Με το διαδικτυακό check-in, λαμβάνετε τα εισιτήρια επιβίβασής σας σε ψηφιακή μορφή. Συνήθως, μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικό check-in αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κράτησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το διαδικτυακό check-in είναι διαθέσιμο σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από κάθε αναχώρηση. Σημειώνεται ότι μπορείτε να ολοκληρώσετε το διαδικτυακό check-in εύκολα, αποκτώντας πρόσβαση στην επιβεβαίωση της κράτησής σας ή στην ενότητα Η κράτησή μου. Είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι θα κάνετε έγκαιρα check-in και θα λάβετε την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης. Έχοντας την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης, δεν χρειάζεται να κάνετε check-in στο τοπικό λιμενικό γραφείο. Είστε έτοιμοι για επιβίβαση.

Check-in στο λιμενικό γραφείο: Με το check-in στο λιμενικό γραφείο, λαμβάνετε τις κάρτες επιβίβασής σας σε έντυπη μορφή. Μπορείτε να κάνετε check-in στα τοπικά λιμενικά γραφεία περίπου 1 έως 3 ώρες πριν από κάθε προγραμματισμένη αναχώρηση. Υπενθυμίζουμε στους επιβάτες να κάνουν έγκαιρα check-in και να παραλάβουν τη φυσική κάρτα επιβίβασης πριν επιβιβαστούν στο πλοίο. Σας ενημερώνουμε ότι για τα διεθνή δρομολόγια, το check-in κλείνει περίπου σαράντα πέντε (45) λεπτά πριν από την αναχώρηση, ενώ για τα δρομολόγια εσωτερικού, το check-in κλείνει περίπου τριάντα (30) λεπτά πριν από την αναχώρηση.

Συνιστάται στους επιβάτες να προσέρχονται στο σημείο ελέγχου ή/και επιβίβασης αρκετά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης. Για τα διεθνή δρομολόγια, συνιστάται να παρουσιάζονται τουλάχιστον δύο (2) ώρες πριν από τη διέλευση, ενώ για τα δρομολόγια εσωτερικού, αρκεί μία (1) ώρα πριν από την αναχώρηση. Αυτό θα δώσει αρκετό χρόνο για τον έλεγχο ασφαλείας, την παράδοση των αποσκευών και άλλες διατυπώσεις.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι εάν ένας επιβάτης δεν προσέλθει εντός του συνιστώμενου χρονικού πλαισίου, ο μεταφορέας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς επιστροφή του ναύλου. Η πολιτική αυτή εφαρμόζεται για να διασφαλιστεί η έγκαιρη αναχώρηση των δρομολογίων και να ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερήσεις για τους υπόλοιπους επιβάτες.

Παρακαλούμε, ανατρέξτε στην ενότητα "Πού βρίσκεται το λιμενικό γραφείο για να παραλάβω το εισιτήριο επιβίβασής μου;" ή "Πόσο νωρίς πρέπει να φτάσω στο λιμάνι για το check-in και την επιβίβαση (ώρες check-in και επιβίβασης);” για περισσότερες πληροφορίες.

Δικαιούμαι έκπτωση όταν κάνω κράτηση με την goferry.gr;

Το σύστημα κρατήσεών μας έχει εφαρμόσει την πλειονότητα των εκπτώσεων που προσφέρουν οι μεταφορείς. Επιπλέον, οι περισσότερες εκπτώσεις και ειδικές προσφορές μπορούν να συνδυαστούν και θα εφαρμοστούν αυτόματα κατά τη διαδικασία κράτησης. Για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε τη σωστή έκπτωση, καταχωρίστε ακριβή προσωπικά στοιχεία κατά την πραγματοποίηση της κράτησής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εκπτώσεις και τις προσφορές που διατίθενται μέσω της goferry.gr, επισκεφθείτε την ειδική σελίδα μας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές.

Είναι απαραίτητο να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης/άφιξης του ταξιδιού που έχω κάνει κράτηση;

Ναι, συνιστάται ιδιαίτερα να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης/άφιξης του ταξιδιού που έχετε κλείσει λίγες ημέρες πριν, καθώς τα δρομολόγια μπορεί μερικές φορές να αλλάξουν απροσδόκητα. Σε αυτό περιλαμβάνεται όχι μόνο η ώρα αναχώρησης/άφιξης, αλλά και οι αντικαταστάσεις πλοίων.

Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης/άφιξης επικοινωνώντας με το λιμενικό γραφείο του μεταφορέα με τον οποίο ταξιδεύετε. Λεπτομέρειες σχετικά με τα λιμενικά γραφεία θα βρείτε στην επιβεβαίωση της κράτησής σας. Μπορείτε να εμφανίσετε την επιβεβαίωση της κράτησής σας ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή, αποκτώντας πρόσβαση στην ενότητα Η κράτησή μου.

Όταν κάνετε κράτηση μέσω του συστήματος goferry.gr, είναι σημαντικό να παρέχετε έναν έγκυρο αριθμό κινητού τηλεφώνου. Αυτό θα επιτρέψει στους ακτοπλοϊκούς μεταφορείς να επικοινωνήσουν μαζί σας σε περίπτωση αλλαγών στο πρόγραμμα ή στο πλοίο.