Κρατήσεις, πληρωμές και προσφορές

Οι εύκολες κρατήσεις και πληρωμές κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη. Χρειάζεστε περαιτέρω καθοδήγηση; Μην ψάξετε πέρα από τις χρήσιμες οδηγίες μας.

Γιατί αντιμετωπίζω καθυστερημένες απαντήσεις από την ομάδα υποστήριξης πελατών;

Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας προσπαθεί να εξασφαλίσει έγκαιρες και ακριβείς απαντήσεις σε όλα τα εισερχόμενα αιτήματα πελατών μέσω e-mail ή τηλεφώνου. Ωστόσο, κατανοούμε ότι κατά τις περιόδους υψηλής περιόδου (Ιούνιος έως Αύγουστος), ενδέχεται να υπάρξουν κάποιες καθυστερήσεις στον χρόνο απόκρισής μας.

Γιατί απορρίφθηκε η κράτησή μου στο ηλεκτρονικό σύστημα;

Ελέγξτε παρακάτω τους πιθανούς λόγους για αυτό το θέμα:

  • Ο κύριος διακομιστής του goferry.gr ενδέχεται να είναι εκτός λειτουργίας τη στιγμή της κράτησής σας. Δοκιμάστε ξανά μετά από λίγα λεπτά
  • Το σύστημα ενδέχεται να υπερφορτωθεί κατά τη στιγμή της κράτησής σας. Δοκιμάστε ξανά μετά από λίγα λεπτά
  • Επικοινωνήστε μαζί μας εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη συνέχιση της κράτησης
Γιατί πρέπει να κάνω κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μου online;

Το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων σας βοηθά να κάνετε περισσότερα από το να επισκεφτείτε απλώς ένα τουριστικό γραφείο. Η τεχνολογία κρατήσεων έχει εξελιχθεί τόσο πολύ, που πολλά από τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία συνεργάζονται με διαδικτυακές πύλες κρατήσεων για να κάνουν τις κρατήσεις των πελατών τους!

Τι σας προσφέρει η ηλεκτρονική κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σας:

  • Είναι ανοιχτή 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες το χρόνο
  • Πολύ περισσότερες επιλογές
  • Απεριόριστες πληροφορίες δωρεάν
  • Δυνατότητα σύγκρισης τιμών
  • Ευελιξία στις αποφάσεις σας
  • Διαχείριση της κράτησης μόνοι σας
  • Ασφαλείς πληρωμές (πιστωτική κάρτα, PayPal, τραπεζικό έμβασμα, Sofort)

Επιπλέον, σκεφτείτε να κάνετε κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων σας εκ των προτέρων για να αποφύγετε τυχόν εκπλήξεις της τελευταίας στιγμής. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα πλεονεκτήματα της εκ των προτέρων κράτησης στο "Πρέπει να κλείσω τα ακτοπλοϊκά μου εισιτήρια εκ των προτέρων;"

Δικαιούμαι έκπτωση αν είμαι άνω των 60 ετών;

Φυσικά. Εάν ο μεταφορέας προσφέρει αυτή την έκπτωση, θα μπορείτε να δείτε τις μειωμένες τιμές κατά την κράτηση. Τις περισσότερες φορές, οι μεταφορείς προσφέρουν αυτού του είδους την έκπτωση σε διεθνή δρομολόγια (π.χ. Ιταλία-Ελλάδα).

Δικαιούμαι έκπτωση όταν κάνω κράτηση με την goferry.gr;

Το σύστημα κρατήσεών μας έχει εφαρμόσει την πλειονότητα των εκπτώσεων που προσφέρουν οι μεταφορείς. Επιπλέον, οι περισσότερες εκπτώσεις και ειδικές προσφορές μπορούν να συνδυαστούν και θα εφαρμοστούν αυτόματα κατά τη διαδικασία κράτησης. Για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε τη σωστή έκπτωση, καταχωρίστε ακριβή προσωπικά στοιχεία κατά την πραγματοποίηση της κράτησής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις εκπτώσεις και τις προσφορές που διατίθενται μέσω της goferry.gr, επισκεφθείτε την ειδική σελίδα μας για τις εκπτώσεις και τις προσφορές.

Είμαστε οικογένεια με παιδιά. Έχουμε έκπτωση;

Ναι! Εάν ο ακτοπλοϊκός μεταφορέας προσφέρει μειωμένους ναύλους για οικογένειες με παιδιά, θα μπορείτε να τους δείτε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης. Απλώς φροντίστε να συμπεριλάβετε όλους τους επιβάτες σε μια ενιαία κράτηση.

Είναι απαραίτητο να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης/άφιξης του ταξιδιού που έχω κάνει κράτηση;

Ναι, συνιστάται ιδιαίτερα να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης/άφιξης του ταξιδιού που έχετε κλείσει λίγες ημέρες πριν, καθώς τα δρομολόγια μπορεί μερικές φορές να αλλάξουν απροσδόκητα. Σε αυτό περιλαμβάνεται όχι μόνο η ώρα αναχώρησης/άφιξης, αλλά και οι αντικαταστάσεις πλοίων.

Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης/άφιξης επικοινωνώντας με το λιμενικό γραφείο του μεταφορέα με τον οποίο ταξιδεύετε. Λεπτομέρειες σχετικά με τα λιμενικά γραφεία θα βρείτε στην επιβεβαίωση της κράτησής σας. Μπορείτε να εμφανίσετε την επιβεβαίωση της κράτησής σας ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή, αποκτώντας πρόσβαση στην ενότητα Η κράτησή μου.

Όταν κάνετε κράτηση μέσω του συστήματος goferry.gr, είναι σημαντικό να παρέχετε έναν έγκυρο αριθμό κινητού τηλεφώνου. Αυτό θα επιτρέψει στους ακτοπλοϊκούς μεταφορείς να επικοινωνήσουν μαζί σας σε περίπτωση αλλαγών στο πρόγραμμα ή στο πλοίο.

Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω;

Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, PayPal, τραπεζικό έμβασμα και επιλογές άμεσης χρέωσης (Sofort). Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη κατά PCI DSS, εξασφαλίζοντας ασφαλείς συναλλαγές που ακολουθούν αυστηρούς κανονισμούς.

Πληρωμές με πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες

Δεχόμαστε τις ακόλουθες κάρτες:

Visa, VPay, Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express (AMEX), Diners, Discover, JCB και όλες τις τοπικές μάρκες καρτών (co-branded cards).

Όταν πραγματοποιείτε μια πληρωμή στην πλατφόρμα μας, στο 4ο βήμα, απλά επιλέξτε την επιλογή πληρωμής με πιστωτική κάρτα. Η πλήρης διαδικασία πληρωμής θα πραγματοποιηθεί με ασφάλεια στην πλατφόρμα μας, χωρίς ανακατεύθυνση σε άλλη σελίδα. Μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς η πληρωμή, θα λάβετε αμέσως την επιβεβαίωση πληρωμής και κράτησης μέσω e-mail. Λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας την ασφάλεια των προσωπικών σας πληροφοριών και προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία πληρωμής σας στην πλατφόρμα μας είναι ασφαλής.

Πληρωμές μέσω PayPal

Το σύστημα πληρωμών μας προσφέρει στους πελάτες την ευκολία και την ασφάλεια της χρήσης του PayPal για την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους. Επιλέγοντας την επιλογή PayPal κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης, οι πελάτες μπορούν να ολοκληρώσουν απρόσκοπτα την πληρωμή τους χωρίς καμία ανακατεύθυνση ή αναμονή. Μόλις ολοκληρωθεί η συναλλαγή, οι πελάτες θα λάβουν ένα αυτόματο σημείωμα επιβεβαίωσης πληρωμής. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τυχόν πρόσθετες χρεώσεις PayPal που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της συναλλαγής θα βαρύνουν τον πελάτη.

Πληρωμές με τραπεζικό έμβασμα

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι προσφέρουμε μια εύχρηστη επιλογή τραπεζικού εμβάσματος Pay-&-Confirm για την αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων:

  1. Πληρώστε με την τράπεζά σας
  2. Επιβεβαιώστε την πληρωμή σας σε εμάς μέσω της ενότητας Η κράτησή μου
  3. Λάβετε την επιβεβαίωση της κράτησής σας

Για να πληρώσετε με τραπεζικό έμβασμα, απλά επιλέξτε την αντίστοιχη επιλογή στο τελευταίο βήμα της κράτησής σας. Θα εμφανιστεί ένα παράθυρο με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το τραπεζικό έμβασμα. Ακολουθήστε τα απλά βήματα που παρέχονται για να ολοκληρώσετε την πληρωμή. Μπορείτε να εκτυπώσετε ή να σημειώσετε τις πληροφορίες αυτής της σελίδας και να προχωρήσετε στην καταβολή του συνολικού ποσού στην τράπεζά σας εντός 48 ωρών.

Όταν πραγματοποιείτε το τραπεζικό έμβασμα, βεβαιωθείτε ότι αναφέρετε τον αριθμό κράτησης και το όνομα του αποστολέα (είναι υποχρεωτικό αν χρησιμοποιείτε e-banking ή phone banking). Τυχόν πρόσθετα τραπεζικά έξοδα που ενδέχεται να προκύψουν πρέπει να επιβαρύνουν τον πελάτη.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η πληρωμή με τραπεζικό έμβασμα πρέπει να γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό του ταξιδιωτικού γραφείου που είναι υπεύθυνο για την κράτησή σας. Μόλις λάβετε την πληρωμή σας, θα σας στείλουμε την επιβεβαίωση της κράτησης. Εάν δεν μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε την κράτησή σας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας, θα σας επιστραφεί το συνολικό ποσό.

Εάν το σύστημα κρατήσεών μας δεν εμφανίζει την επιλογή τραπεζικής μεταφοράς, αυτό σημαίνει ότι το χρονικό διάστημα μέχρι την αναχώρηση είναι πολύ μικρό. Οι πληρωμές με τραπεζικό έμβασμα μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο έως και 10 ημέρες πριν από την αναχώρηση.

Πληρωμές με απευθείας χρέωση

Η πληρωμή Sofort είναι ένας άλλος βολικός τρόπος πληρωμής για την online κράτησή σας, καθώς πρόκειται για επιλογή πληρωμής με άμεση χρέωση. Πληρώνετε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας τον online τραπεζικό σας λογαριασμό!

Πρέπει να κλείσω τα ακτοπλοϊκά μου εισιτήρια εκ των προτέρων;

Σας συνιστούμε να κλείσετε τα ακτοπλοϊκά σας εισιτήρια εκ των προτέρων. Δεν θέλετε να πάει κάτι στραβά και να καταστρέψετε τις διακοπές σας από αμέλεια ή καθυστέρηση. Εκτός από τα αεροπορικά εισιτήρια και τη διαμονή στο ξενοδοχείο, είναι επίσης σημαντικό να εξασφαλίσετε τα ακτοπλοϊκά σας εισιτήρια, ώστε να ξέρετε ότι όλα είναι υπό έλεγχο πριν φύγετε.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να κλείσετε τα ακτοπλοϊκά σας εισιτήρια εκ των προτέρων. Ακολουθούν μερικοί από τους σημαντικότερους:

  • Κρατήσεις ξενοδοχείων: Κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου στην Ελλάδα και σε άλλους δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς, και ιδιαίτερα κατά τις περιόδους αιχμής (Ιούλιος, Αύγουστος, Πάσχα, Χριστούγεννα, Αγίου Πνεύματος κ.λπ.) είναι πιθανό να μην μπορείτε να βρείτε ακτοπλοϊκά εισιτήρια εάν δεν έχετε κάνει κράτηση εκ των προτέρων. Επομένως, μην κάνετε το λάθος να κλείσετε διαμονή σε ξενοδοχείο χωρίς να έχετε κάνει κράτηση για το ακτοπλοϊκό σας εισιτήριο. Το τελευταίο πράγμα που θέλετε είναι να φτάσετε στο λιμάνι και να μην βρείτε κανένα διαθέσιμο εισιτήριο για τον προορισμό σας!
  • Εξοικονομήστε χρόνο: Παρόλο που χρεώνουμε προμήθεια για την πώληση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, αυτό όχι μόνο σας βοηθά να εξασφαλίσετε τα εισιτήριά σας, αλλά σας εξοικονομεί και χρόνο. Θα λάβετε επίσης υπηρεσίες και προσοχή πρώτης κατηγορίας.
  • Μεγαλύτερη ποικιλία ναύλων & επιλογών διαμονής στο πλοίο: Αγοράζοντας ακτοπλοϊκά εισιτήρια εκ των προτέρων, έχετε περισσότερες επιλογές αναχώρησης, μεγαλύτερη ποικιλία πλοίων και όλες τις επιλογές διαμονής επί του πλοίου που επιθυμείτε. Δεν υπάρχει λόγος να διακόψετε τις διακοπές σας ή να μην ταξιδέψετε όπως επιθυμείτε επειδή δεν έχετε βρει διαθέσιμα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Αυτό έχει συμβεί σε πολλούς ταξιδιώτες!
  • Κάντε την τέλεια σύνδεση: Εάν θέλετε να οργανώσετε σωστά τις διακοπές σας, καλό είναι να ελέγξετε όλα τα διαθέσιμα δρομολόγια των πλοίων για να βρείτε τον σωστό συνδυασμό μεταξύ αεροπορικών και ακτοπλοϊκών ταξιδιών. Αν ακολουθήσετε τους σωστούς συνδυασμούς, θα εξοικονομήσετε χρήματα και χρόνο!
  • Βρείτε την καλύτερη προσφορά: Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια γίνονται ακριβά όταν η κράτηση γίνεται λίγες ημέρες πριν από κάθε αναχώρηση. Ως εκ τούτου, είναι αυτονόητο ότι θέλετε να επωφεληθείτε από την καλύτερη προσφορά. Είναι σύνηθες για τους μεταφορείς να ανακοινώνουν ειδικές τιμές και μεγάλες εκπτώσεις όταν τα εισιτήρια κλείνονται τουλάχιστον 3 έως 6 μήνες νωρίτερα. Μην χάσετε αυτές τις προσφορές!
  • Ένα υπέροχο συναίσθημα να έχετε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια στην τσέπη σας: Θα έχετε ένα υπέροχο συναίσθημα όταν κρατάτε τα εισιτήρια στα χέρια σας. Κάνοντας κράτηση στο goferry.gr, μπορείτε να εξασφαλίσετε τα εισιτήρια για τον προορισμό σας. Θα σας φύγει ένα βάρος όταν θα έχετε την επιβεβαίωση στα χέρια σας ή στο smartphone σας!
Πώς λαμβάνω τα ακτοπλοϊκά μου εισιτήρια;

Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες υποστηρίζουν διαδικτυακό check-in (όπως οι αεροπορικές εταιρείες). Ωστόσο, λίγοι εναπομείναντες, κυρίως μικρότεροι τοπικοί μεταφορείς, εξακολουθούν να υποστηρίζουν την παραδοσιακή μέθοδο check-in στο λιμενικό γραφείο. Όπως και να έχει, θα λάβετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το check-in με την επιβεβαίωση της κράτησής σας.

Η goferry.gr θα σας στείλει την επιβεβαίωση της κράτησής σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αμέσως μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της κράτησής σας. Αυτό το μήνυμα θα περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε για το ταξίδι σας, συμπεριλαμβανομένων των αριθμών αναφοράς και ενός συνδέσμου προς τη σελίδα διαχείρισης της κράτησης για check-in είτε μέσω διαδικτύου είτε στο λιμενικό γραφείο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιβάτες πρέπει να ολοκληρώσουν το check-in (είτε μέσω διαδικτύου είτε στο λιμάνι) για να λάβουν τα πραγματικά ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα εισιτήρια επιβίβασης. Χωρίς εισιτήρια επιβίβασης, η επιβίβαση δεν είναι εφικτή. Η επιβεβαίωση της κράτησης και μόνο δεν αρκεί για την επιβίβαση.

Η goferry.gr δεν αποστέλλει εισιτήρια ταχυδρομικώς για να εξαλείψει κάθε πιθανότητα απώλειας ή καθυστέρησης.

Πώς λαμβάνω την επιβεβαίωση της κράτησης;

Αφού ολοκληρώσετε επιτυχώς την κράτησή σας, αποστέλλεται επιβεβαίωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση e-mail που έχετε δηλώσει. Αυτή η επιβεβαίωση περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως τους αριθμούς αναφοράς της κράτησής σας και έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα Η κράτησή μου.

Τι είναι η υπηρεσία κάμπινγκ στο πλοίο και πώς μπορώ να την κλείσω;

Η Anek Superfast Ferries προσφέρει υπηρεσίες κάμπινγκ στο πλοίο στις γραμμές Ιταλία-Ελλάδα-Ιταλία. Με την υπηρεσία κάμπινγκ στο πλοίο, οι πελάτες μπορούν να μείνουν στο τροχόσπιτό τους καθ' όλη τη διάρκεια της ακτοπλοϊκής διέλευσης. Το τροχόσπιτο σταθμεύεται στον ανοιχτό χώρο του γκαράζ και παρέχεται μόνιμα πρόσβαση σε παροχή ρεύματος 220V. Οι πελάτες πρέπει να πληρώσουν την τιμή καταστρώματος για κάθε επιβάτη συν την τιμή του οχήματος και μπορούν να χρησιμοποιούν όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη από την 1η Απριλίου έως την 31η Οκτωβρίου και μπορείτε να κάνετε κράτηση online μέσω της goferry.gr από τον Νοέμβριο κάθε έτους.

Εναλλακτικά, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν την υπηρεσία κάμπινγκ all-inclusive, που προσφέρει η Minoan Lines στις γραμμές Ιταλία-Ελλάδα-Ιταλία. Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει μια καμπίνα στην τιμή της διέλευσης στο κατάστρωμα συν την τιμή του οχήματος και έκπτωση 20% σε όλα τα γεύματα και τα ποτά επί του πλοίου. Με αυτή την επιλογή, το όχημα σταθμεύει σε κλειστό χώρο γκαράζ και η πρόσβαση σε αυτό απαγορεύεται καθ' όλη τη διάρκεια της ακτοπλοϊκής διέλευσης. Παρέχεται παροχή ρεύματος 220V. Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη και μπορεί να κρατηθεί όλο το χρόνο.

Για περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες, οι πελάτες καλούνται να ανατρέξουν στις ειδικές σελίδες για το κάμπινγκ στο πλοίο.

Τι συμβαίνει αν δεν γνωρίζω τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος;

Οι κρατήσεις με οχήματα πρέπει να περιλαμβάνουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία του οχήματος, όπως διαστάσεις (μήκος, ύψος), αριθμό πινακίδας, μάρκα και μοντέλο.

Εάν ταξιδεύετε με ενοικιαζόμενο όχημα, απλώς καταχωρίστε "Ενοικιαζόμενο" στα αντίστοιχα πεδία των πληροφοριών του αυτοκινήτου. Ωστόσο, από τη στιγμή που θα γνωρίζετε τα στοιχεία του ενοικιαζόμενου οχήματος, θα πρέπει να ενημερώσετε εμάς ή το λιμενικό γραφείο του αντίστοιχου μεταφορέα με τον οποίο ταξιδεύετε. Είναι πολύ σημαντικό οι πληροφορίες που παρέχονται να ταιριάζουν με το όχημα που θα χρησιμοποιήσετε την ημέρα αναχώρησης. Τυχόν ασυμφωνίες μπορεί να οδηγήσουν σε πρόσθετες χρεώσεις στο λιμενικό γραφείο.