Απολαύστε το ταξίδι σας | Είστε λίγα κλικ μακριά από τον προορισμό σας!

Τρόποι Πληρωμής

Πληρώστε τα ακτοπλοϊκά σας εισιτήρια με τις πιο συνηθισμένες πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες, τον λογαριασμό σας στο PayPal ή κάντε τραπεζική κατάθεση!

ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ

Η ασφάλεια του λογαριασμού και των συναλλαγών σας είναι υψίστης σημασίας για τη goFerry.gr.

Από τις 14 Σεπτεμβρίου 2019, εμείς κι οι πάροχοί μας είμαστε πλήρως συμμορφωμένοι με την Ευρωπαϊκή Οδηγία PSD2 (Payment Services Directive 2) και έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ενισχυμένη ασφάλεια των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών.

Για συγκεκριμένες συναλλαγές μέσα από τη goFerry.gr θα μεταφερθείτε στο περιβάλλον του συνεργαζόμενου εξυπηρετητή καρτών (Merchant provider), όπου θα πρέπει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της ταυτοποίησης. Οι συναλλαγές για τις οποίες μπορεί να χρειαστεί ταυτοποίηση καθορίζονται από τον οργανισμό της κάρτας και τον Merchant provider.

Πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες που εξυπηρετούμε:

  • Visa
  • Visa Electron
  • Mastercard
  • AMEX (American Express)
  • Maestro
  • Discover (via PayPal)
  • JCB (via PayPal)
  • Diner's Club (via PayPal)
  • Prepaid credit cards

 

ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα η goFerry.gr εφαρμόζει πληρωμή ακτοπλοϊκών εισιτηρίων έως 6 άτοκες δόσεις!

Δυνατότητα επιλογών:

  • Εφάπαξ για ποσά έως 179 €
  • 3 μηνιαίες δόσεις για ποσά από 180 έως 359 €
  • 6 μηνιαίες δόσεις για ποσά άνω των 360 €

Ισχύει για όλες (ανεξάρτητα της τράπεζας έκδοσης) τις πιστωτικές κάρτες VISA, MASTERCARD που συμμετέχουν στο πρόγραμμα δόσεων (Ρωτήστε τη τράπεζα που εκδώσατε τη πιστωτική κάρτα).

 

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ PayPal

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ PayPal

  • Δημιουργήστε ή ανακαλέστε το λογαριασμό σας PayPal και πληρώστε τα εισιτήριά σας μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της PayPal!
  • Επιλέξτε PayPal στο Checkout, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιβεβαιώστε την πληρωμή σας.

Αυτό είναι όλο!

  • Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, το PayPal είναι ο πλέον ασφαλής τρόπος για να ψωνίσετε online. Τα δεδομένα κρυπτογραφούνται για επιπλέον προστασία από τυχόν κλοπή ή απάτη!

 

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΕΜΒΑΣΜΑ

Εξόφληση Εισιτηρίων με Τραπεζική Κατάθεση

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα (από το 2007), τώρα και αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων χωρίς να χρησιμοποιήσετε τη πιστωτική σας κάρτα!

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

1. Αφού προχωρήσετε στην ανεύρεση και επιλογή των δρομολογίων που σας ενδιαφέρουν, επιλέξτε «ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ». Θα εμφανισθεί στην οθόνη σας η σελίδα «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ» που περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία και βήματα για την εξόφληση του εισιτηρίου σας.

2. Εκτυπώστε τη σελίδα και καταθέστε, εντός 48 ωρών, το ποσόν που αναφέρεται σε αυτήν δηλ. το σύνολο της αξίας των εισιτηρίων:

  • Στη Τράπεζα της γειτονιάς σας. Μην αμελήσετε να δηλώσετε τον αρ. κράτησης (Reference Nr.) και το όνομα του αποστολέα (το όνομά σας) στην αίτηση κατάθεσης (Δικαιολογία κατάθεσης).
  • Μέσω e-Banking ή Phone Banking. Και σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να συμπληρώσετε/αναφέρετε τον αρ. κράτησης (Reference Nr.) και το όνομα του αποστολέα (το όνομά σας).
  • ΠΡΟΣΟΧΗ: Εμείς θα πρέπει να λάβουμε το καθαρό συνολικό ποσόν της αξίας των εισιτηρίων. Τυχόν έξοδα τραπέζης τα αναλαμβάνετε εσείς.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στα mail σας θα βρείτε την ενημέρωση που σας στείλαμε ότι λάβαμε την αίτηση κράτησης και περιμένουμε την εξόφληση για να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωσή της (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα) και κατόπιν στην αποστολή της επιβεβαίωσης της κράτησης.

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ

ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ (Υποχρεωτική διαδικασία)

Μόλις καταθέσετε το ποσόν θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την κατάθεση ώστε να προχωρήσουμε στην αποστολή του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου.

Τι θα κάνετε:

  • Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και κάντε κλικ στο πεδίο Η ΚΡΑΤΗΣΗ ΜΟΥ στο κεντρικό μενού. Στα πεδία που θα εμφανισθούν, συμπληρώστε το e-mail σας (να είναι το ίδιο που χρησιμοποιήσατε κατά τη κράτηση) και τον αριθμό κράτησης (Reference Nr.).
  • Κάντε κλικ στο πεδίο FIND.
  • Επιλέξτε «ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ».
    Εμφανίζεται η κράτησή σας και πεδία για συμπλήρωση. Συμπληρώστε το όνομα της τράπεζά σας (τράπεζα αποστολής), επιλέξτε μία από τις τράπεζές μας (τράπεζα υποδοχής της κατάθεσης), το ποσόν που καταθέσατε (μην προσθέσετε τυχόν έξοδα που χρεωθήκατε για τη κατάθεση) και την ημερομηνία κατάθεσης.
  • Κάντε κλικ στο πεδίο SEND και τελειώσατε!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στα mail σας θα βρείτε την ενημέρωση που σας στείλαμε ότι λάβαμε την επιβεβαίωση της κατάθεσης.

ΠΩΣ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΣΑΣ

Αφού επιβεβαιώσουμε τη κατάθεση θα προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση της κράτησης. Εντός 24-48 ωρών θα λάβετε e-mail με την επιβεβαίωση του εισιτηρίου σας. Εάν δεν λάβετε κάποιο e-mail εντός 48 ωρών, μπορείτε να εκτυπώσετε και μόνος σας την επιβεβαίωση:

  • Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και κάντε κλικ στο πεδίο «Διαχείριση» (Administration). Στα πεδία που θα εμφανισθούν, συμπληρώστε το e-mail σας (να είναι το ίδιο που χρησιμοποιήσατε κατά τη κράτηση) και τον αριθμό κράτησης (Reference Nr.).
  • Κάντε κλικ στο πεδίο FIND.
  • Επιλέξτε «ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ». Πάρτε την επιβεβαίωση από τον εκτυπωτή.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

  • Σε περίπτωση που δεν λάβετε e-mail ή δεν μπορείτε να εκτυπώσετε την ηλεκτρονική σας κράτηση από το σύστημα μας (μετά τη παρέλευση των 24 ωρών), παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 2118008990
  • Η εξόφληση της αξίας των εισιτηρίων και η ενημέρωση για τη κατάθεση θα πρέπει να γίνουν το συντομότερο δυνατόν. Όσο γρηγορότερα εξοφλήσετε τόσο περισσότερο σιγουρεύετε τη κράτησή σας!
  • Οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται με το σύστημα "Τραπεζική κατάθεση" είναι εικονικές και όχι πραγματικές. δηλ. εσείς αιτήστε κάποιο συγκεκριμένο δρομολόγιο και εμείς προχωράμε στην ολοκλήρωση της κράτησης εφόσον υπάρχει η ανάλογη διαθεσιμότητα. Στις λίγες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη κράτηση (ειδικά τις περιόδους αιχμής) και δεν δεχθείτε τα εναλλακτικά δρομολόγια που θα σας προτείνουμε, τότε θα σας επιστραφεί το κατατιθέμενο ποσόν στο ακέραιο.
  • Εάν στο σύστημά μας δεν εμφανιστεί η επιλογή «ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ» τότε η κράτησή σας είναι πολύ κοντά στην αναχώρηση (αυτή η επιλογή επιτρέπεται έως και 10 ημέρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου). Επιλέξτε κάποια επόμενη αναχώρηση ή «ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ».

 

2007 GOFERRY © All rights reserved