Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » Τραπεζική Κατάθεση »




               

Εξόφληση Εισιτηρίων με Τραπεζική Κατάθεση

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τώρα και αγορά ακτοπλοϊκών εισιτηρίων χωρίς να χρησιμοποιήσετε τη πιστωτική σας κάρτα!

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ

1. Αφού προχωρήσετε στην ανεύρεση και επιλογή των δρομολογίων που σας ενδιαφέρουν, επιλέξτε, στο Βήμα 3 «ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ». Θα εμφανισθεί στην οθόνη σας η σελίδα «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ» που περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία και βήματα για την εξόφληση του εισιτηρίου σας.

2. Εκτυπώστε τη σελίδα και καταθέστε, εντός 48 ωρών, το ποσόν που αναφέρεται σε αυτήν δηλ. το σύνολο της αξίας των εισιτηρίων:

  • Στη Τράπεζα της γειτονιάς σας. Μην αμελήσετε να δηλώσετε τον αρ. κράτησης (Reference Nr.) και το όνομα του αποστολέα (το όνομά σας) στην αίτηση κατάθεσης (Δικαιολογία κατάθεσης).
  • Μέσω e-Banking ή Phone Banking. Και σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να συμπληρώσετε/αναφέρετε τον αρ. κράτησης (Reference Nr.) και το όνομα του αποστολέα (το όνομά σας).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Εμείς θα πρέπει να λάβουμε το καθαρό συνολικό ποσόν της αξίας των εισιτηρίων. Τυχόν έξοδα τραπέζης τα αναλαμβάνετε εσείς. 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στα mail σας θα βρείτε την ενημέρωση που σας στείλαμε ότι λάβαμε την αίτηση κράτησης και περιμένουμε την εξόφληση για να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωσή της (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα) και κατόπιν στην αποστολή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σας.

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ


ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Μόλις καταθέσετε το ποσόν θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την κατάθεση ώστε να προχωρήσουμε στην αποστολή του ηλεκτρονικού σας εισιτηρίου.

Τι θα κάνετε:

  1. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και κάντε κλικ στο πεδίο «Διαχείριση» (Administration). Στα πεδία που θα εμφανισθούν, συμπληρώστε το e-mail σας (να είναι το ίδιο που χρησιμοποιήσατε κατά τη κράτηση) και τον αριθμό κράτησης (Reference Nr.).
  2. Κάντε κλικ στο πεδίο FIND.
  3. Επιλέξτε «ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ».
  4. Εμφανίζεται η κράτησή σας και πεδία για συμπλήρωση. Συμπληρώστε το όνομα της τράπεζά σας (τράπεζα αποστολής), επιλέξτε μία από τις τράπεζές μας (τράπεζα υποδοχής της κατάθεσης), το ποσόν που καταθέσατε (μην προσθέσετε τυχόν έξοδα που χρεωθήκατε για τη κατάθεση) και την ημερομηνία κατάθεσης.
  5. Κάντε κλικ στο πεδίο SEND και τελειώσατε!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στα mail σας θα βρείτε την ενημέρωση που σας στείλαμε ότι λάβαμε την επιβεβαίωση της κατάθεσης.


ΠΩΣ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΣΑΣ

Αφού επιβεβαιώσουμε τη κατάθεση θα προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση της κράτησης. Εντός 24 ωρών θα λάβετε e-mail με την επιβεβαίωση του εισιτηρίου σας. Εάν δεν λάβετε κάποιο e-mail εντός 24 ωρών, μπορείτε να εκτυπώσετε και μόνος σας το ηλεκτρονικό εισιτήριο:

  1. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας και κάντε κλικ στο πεδίο «Διαχείριση» (Administration). Στα πεδία που θα εμφανισθούν, συμπληρώστε το e-mail σας (να είναι το ίδιο που χρησιμοποιήσατε κατά τη κράτηση) και τον αριθμό κράτησης (Reference Nr.).
  2. Κάντε κλικ στο πεδίο FIND.
  3. Επιλέξτε «ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ». Πάρτε την επιβεβαίωση του εισιτηρίου σας από τον εκτυπωτή.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
  1. Σε περίπτωση που δεν λάβετε e-mail ή δεν μπορείτε να εκτυπώσετε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο από το σύστημα μας (μετά τη παρέλευση των 24 ωρών), παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 2118008990
  2. Η εξόφληση της αξίας των εισιτηρίων και η ενημέρωση για τη κατάθεση θα πρέπει να γίνουν το συντομότερο δυνατόν. Όσο γρηγορότερα εξοφλήσετε τόσο περισσότερο σιγουρεύετε τη κράτησή σας!
  3. Οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται με το σύστημα "Τραπεζική κατάθεση" είναι εικονικές και όχι πραγματικές. Δηλ. εσείς αιτήστε κάποιο συγκεκριμένο δρομολόγιο και εμείς προχωράμε στην ολοκλήρωση της κράτησης εφόσον υπάρχει η ανάλογη διαθεσιμότητα. Στις λίγες περιπτώσεις που δεν θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τη κράτησή σας (ειδικά τις περιόδους αιχμής) και δεν δεχθείτε τα εναλλακτικά δρομολόγια που θα σας προτείνουμε, τότε θα σας επιστραφεί το κατατιθέμενο ποσόν στο ακέραιο.
  4. Εάν στο σύστημά μας δεν εμφανιστεί η επιλογή «ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ» τότε η κράτησή σας είναι πολύ κοντά στην αναχώρηση (Αυτή η επιλογή επιτρέπεται έως και 10 ημέρες πριν την αναχώρηση του δρομολογίου). Επιλέξτε κάποια επόμενη αναχώρηση ή «ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ». 
/erwtoapanthseis.html
/16-people-gr.html
/giati-goferry.html
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile