Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » Sea Jets » Συχνές Ερωτήσεις »


ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

from piraeus to serifos

1.    Φύλαξη πολύτιμων προσωπικών αντικειμένων.

Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για την  φύλαξη των προσωπικών σας αντικειμένων, εκτός εάν αυτά παραληφθούν για φύλαξη από το Λογιστήριο του πλοίου.

2.    Πώς μπορώ να  κάνω μια κράτηση και να προμηθευτώ το εισιτήριο μου?

Για να ταξιδέψετε μαζί μας μπορείτε να αγοράσετε τα εισιτήρια σας από:
• Οποιοδήποτε από τα 1200 συνεργαζόμενα τουριστικά γραφείο στην Ελλάδα.
• Τηλέφωνα: 210 4190233/ 210 4101480/ 210 4121001
• Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας στον Πειραιά (Δ. Γούναρη 2 στον 2ο όροφο)


3.    Είναι απαραίτητο να δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία για την έκδοση εισιτηρίου?

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ είναι υποχρεωτική για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για τους σκοπούς της καταγραφής, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και αναγράφουν οπωσδήποτε: Το ονοματεπώνυμο του επιβάτη, Το φύλo: άνδρας / γυναίκα, Την ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος καθώς και  τηλέφωνα επικοινωνίας.
Παρακαλούμε επιμένετε στην αναγραφή του τηλεφώνου σας διότι είναι προς το συμφέρον σας σε περίπτωση ματαίωσης δρομολογίου, λόγω ανωτέρας βίας ή τροποποίησης του.

4.    Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου τι  κάνω?

Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου ο επιβάτης πρέπει να αγοράσει καινούριο, να δηλώσει εγγράφως την απώλεια στην εταιρεία με όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου ( ημέρα και ώρα ταξιδιού, διαδρομή, αριθμό εισιτηρίου και τον αριθμό του νέου εισιτηρίου μαζί με φωτοτυπία του). Μετά από έλεγχο της εταιρείας και εντός 12 μηνών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης , εφόσον προκύψει ότι το απωλεσθέν εισιτήριο δεν ταξίδεψε, ο επιβάτης μπορεί να λάβει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας  με το απωλεσθέν.

5.    Τι συμβαίνει σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου?


Σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου ισχύουν τα παρακάτω:
▪ Έως 3 ημέρες προ του απόπλου: 100% επιστροφή του ναύλου
▪ Για λιγότερο από 3 ημέρες προ του απόπλου: 50% του ναύλου
▪ Εναλλακτικά τουλάχιστον 24 ώρες προ του απόπλου σας δίνεται η δυνατότητα να  μετατρέψετε το εισιτήριο σε εισιτήριο Ανοιχτής Ημερομηνίας (Open-Date). Μπορείτε να αντικαταστήσετε το εισιτήριο Ανοιχτής ημερομηνίας σε δρομολόγιο ίδιας διαδρομής, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα (ισχύει για ένα έτος)

6.    Πως μπορώ να παραλάβω το εισιτήριο μου?

Αν  έχετε κάνει την αγορά των εισιτηρίων σας από την ιστοσελίδα μας, μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας με τους παρακάτω τρόπους:
• Από τα εκδοτήρια της εταιρείας μας στον Πειραιά τουλάχιστον 45 λεπτά πριν από την αναχώρηση.
• Από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας μας στον Πειραιά (Δ. Γούναρη 2, στον 2ο όροφο)
• Από τους λιμενικούς μας πράκτορες(link)
• Επίσης μπορούμε να σας στείλουμε τα εισιτήρια με courier, με μικρή επιπλέον χρέωση.

from piraeus to sifnos


/erwtoapanthseis.html
/16-people-gr.html
/giati-goferry.html
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile