Απολαύστε το ταξίδι σας | Είστε λίγα κλικ μακριά από τον προορισμό σας!

Επικοινωνία με τη goFerry.gr

Η goFerry είναι στην ευχάριστη θέση να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, προτάσεις ή κριτική μπορεί να έχετε. Παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΑΙΑΣ & ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

Επικοινωνία με τη goFerry.gr

Όλες οι κρατήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω του ιστότοπου goFerry.gr, 24 ώρες, 7 ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση.

Το τηλεφωνικό κέντρο της goFerry.gr λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο από τις 09:30 έως τις 17:30. UTS/GMT +2 ώρες (εξαιρουμένων των επίσημων αργιών).

Σημείωση: Τα ναυτιλιακά πρακτορεία/Περίπτερα των ναυτιλιακών εταιρειών (για την παραλαβή των εισιτηρίων επιβίβασής σας) είναι ανοιχτά τουλάχιστον 2 έως 3 ώρες πριν από κάθε αναχώρηση.

Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά

  • Ελληνικά: (0030) 211 800 89 90
  • Αγγλικά: 0030 211 800 89 90
  • Γερμανικά: 0049 (0) 221 599 88 995
  • Ιταλικά: 0039 029 475 2147
  • Γαλλικά: 0033 (0) 182 884 920

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail

  • Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

Παρόλο που προσπαθούμε να παρακολουθούμε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνονται εκτός των ωρών εργασίας, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα είμαστε σε θέση να απαντήσουμε αμέσως.

Καθυστέρηση απαντήσεων

Αν και προσπαθούμε να ανταποκριθούμε σε όλες τις απαιτήσεις των πελατών μας, δυστυχώς, υπάρχουν περίοδοι που αυτό δεν είναι εφικτό λόγω πολύ μεγάλου όγκου αιτημάτων. Η καθυστέρηση απάντησης είναι αναπόφευκτη! Παρακαλούμε για την κατανόησή σας.

  • Περίοδος αιχμής: από 20 Ιουνίου έως 13 Αυγούστου

Ταχυδρομική διεύθυνση (για επιστροφές χρημάτων)

Σύμφωνα με την πολιτική των ακτοπλοϊκών, θα πρέπει να επιστρέψετε τα χάρτινα κουπόνια των εισιτηρίων σας στην παρακάτω διεύθυνση για να τα ακυρώσετε και να λάβετε τη τυχόν επιστροφή χρημάτων.

Ομάδα υποστήριξης goFerry.gr
21, Λεωφ. Μαραθώνος
19005 Νέα Μάκρη
Ελλάδα

2007 GOFERRY © All rights reserved