Αλλαγές και ακυρώσεις

Τροποποιήσεις και ακυρώσεις είναι μερικές φορές αναπόφευκτες. Εδώ σας καθοδηγούμε στη διαδικασία και σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εκ των προτέρων.

Μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Βεβαίως, η ακύρωση μιας ηλεκτρονικής κράτησης είναι δυνατή μέσω της ενότητας Ο λογαριασμός μου. Μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτή τη λειτουργία όλο το 24ωρο. Απλώς επισκεφθείτε την ενότητα Ο λογαριασμός μου και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ζητήσετε ακύρωση. Η διαδικασία είναι απλή και εύκολη στην πλοήγηση.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα ή χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας.

Μπορώ να διαχειριστώ την κράτησή μου ηλεκτρονικά;

Μπορείτε να διαχειριστείτε την κράτησή σας μέσω της σελίδας Η κράτησή μου, ως εξής:

  • Προβολή της κράτησής σας
  • Εκτύπωση/φόρτωση της επιβεβαίωσης της κράτησής σας
  • Ηλεκτρονικό check-in (check-in μέσω διαδικτύου)
  • Ακύρωση της κράτησής σας
  • Προβολή του ιστορικού της κράτησής σας
  • και πολλά άλλα...

Για να ανακαλέσετε την κράτησή σας, εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (αυτή που χρησιμοποιήσατε στην κράτησή σας) και τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας (στο πάνω μέρος της επιβεβαίωσης της κράτησής σας).

Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου στο σύνολό της ή ένα συγκεκριμένο μέρος της;

Γενικά, ναι, μπορείτε. Εάν επιθυμείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας, ελέγξτε εάν αυτή η επιλογή είναι διαθέσιμη στην ενότητα Η κράτησή μου. Εάν όχι, επικοινωνήστε μαζί μας και θα κάνουμε την αλλαγή για εσάς. Με την goferry.gr, μπορείτε να τροποποιήσετε την κράτησή σας έως και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρησή σας!

Λάβετε υπόψη σας, ωστόσο, ότι οι τροποποιήσεις αντιμετωπίζονται ως ακυρώσεις, εάν η τροποποιημένη κράτηση περιλαμβάνει διαφορετικό ακτοπλοϊκό μεταφορέα από τον αρχικά επιλεγμένο στην κράτηση. Σε αυτή την περίπτωση, ενδέχεται να ισχύουν τέλη ακύρωσης από τον ακτοπλοϊκό μεταφορέα. Θα σας ενημερώσουμε, φυσικά, πριν προχωρήσουμε στην οριστικοποίηση της ακύρωσής σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην ενότητα ''Τι μπορώ να κάνω όταν τα δεδομένα της κράτησής μου είναι λανθασμένα;''.

Πόσο είναι το τέλος ακύρωσης/τροποποίησης όταν ακυρώνω/τροποποιώ την κράτησή μου;

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησής σας, θα χρεωθεί τέλος ακύρωσης από το αρμόδιο ταξιδιωτικό πρακτορείο. Το τέλος για τα διεθνή δρομολόγια είναι 40,00 ευρώ ανά κράτηση, ενώ για τα δρομολόγια εσωτερικού είναι 25,00 ευρώ ανά κράτηση. Σημειώστε ότι το τέλος αυτό δεν χρεώνεται ανά επιβάτη, αλλά ανά κράτηση.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι ο εκάστοτε μεταφορέας μπορεί επίσης να χρεώσει ακυρωτικά τέλη, τα οποία θα προστεθούν στην αμοιβή του ταξιδιωτικού γραφείου.

Πώς μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων μετά την ακύρωση της κράτησής μου;

Μόλις πληρωθεί μια κράτηση, οι επιστροφές χρημάτων θα εκδίδονται με την αρχική μέθοδο πληρωμής, είτε πρόκειται για πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, είτε για PayPal, Sofort ή τραπεζικό λογαριασμό. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο μεταφορέας και το αρμόδιο ταξιδιωτικό πρακτορείο ενδέχεται να χρεώσουν τέλη που θα αφαιρεθούν από το ποσό της επιστροφής. Θα ενημερωθείτε σχετικά με αυτές τις πιθανές κρατήσεις πριν οριστικοποιήσετε το αίτημα ακύρωσής σας.

Επιπλέον, τυχόν τραπεζικές χρεώσεις ή καθυστερήσεις στην παραλαβή της επιστροφής είναι εκτός του ελέγχου της goferry.gr και υπόκεινται σε διατραπεζικές συμφωνίες.

Σε τι ποσά κυμαίνονται τα τέλη ακύρωσης του ακτοπλοϊκού μεταφορέα;

Ελέγξτε παρακάτω τα εφαρμοζόμενα τέλη ακύρωσης από τις περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες:

  • 0% σε περίπτωση ακύρωσης λόγω ανωτέρας βίας (π.χ. έντονα καιρικά φαινόμενα)
  • Έως 31 ημέρες πριν από την αναχώρηση: το εισιτήριο μπορεί να ακυρωθεί ή η ημερομηνία του ταξιδιού μπορεί να μετατεθεί χωρίς καμία επιβάρυνση
  • Έως 30-15 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 50% του ναύλου του εισιτηρίου ως χρέωση ακύρωσης Εναλλακτικά, η ημερομηνία του ταξιδιού μπορεί να αναβληθεί (πρέπει να καταβληθεί η διαφορά του ναύλου)
  • Έως 14-8 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 75% του ναύλου ως ακυρωτικά τέλη. Εναλλακτικά, η ημερομηνία του ταξιδιού μπορεί να αναβληθεί (πρέπει να καταβληθεί η διαφορά του ναύλου)
  • Μέχρι 7 ημέρες πριν από την αναχώρηση: 100% του ναύλου ως ακυρωτικά. Εναλλακτικά, η ημερομηνία του ταξιδιού μπορεί να μετατεθεί (πρέπει να καταβληθεί η διαφορά του ναύλου)
  • Τα εισιτήρια προσφορών ή ειδικών προσφορών (π.χ. προσφορές έγκαιρης κράτησης, ειδικές προσφορές κ.λπ.) δεν επιστρέφονται. Εναλλακτικά, η ημερομηνία του ταξιδιού μπορεί να αναβληθεί (πρέπει να καταβληθεί η διαφορά του κανονικού ναύλου)

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι παραπάνω πληροφορίες δεν αποτελούν εγγύηση και μπορούν να αλλάξουν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Σας προτρέπουμε να διαβάσετε τους λεπτομερείς όρους κράτησης του μεταφορέα πριν ολοκληρώσετε την κράτησή σας και πραγματοποιήσετε την πληρωμή.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης, σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να προσθέσετε προστασία κράτησης. Με αυτόν τον τρόπο, δικαιούστε πλήρη επιστροφή χρημάτων (εξαιρουμένου του τέλους προστασίας κράτησης) έως και 45 ημέρες μετά την αναχώρησή σας.

Τι μπορώ να κάνω όταν τα στοιχεία της κράτησής μου είναι λανθασμένα;

Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να διαχειριστείτε την κράτησή σας στην ενότητα Η κράτησή μου ή να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου και θα διορθώσουμε τυχόν λάθη ή παραλείψεις για εσάς.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην ενότητα "Η κράτησή μου" ή για να επικοινωνήσετε μαζί μας, πρέπει να γνωρίζετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την οποία ολοκληρώσατε την κράτησή σας και τον αριθμό αναφοράς της κράτησής σας.

Ο ακτοπλοϊκός μεταφορέας και η goferry.gr ενδέχεται να απαιτήσουν τέλη τροποποίησης ή ακύρωσης. Πριν από την ολοκλήρωση οποιασδήποτε τροποποίησης ή ακύρωσης, θα σας ενημερώσουμε σχετικά με το ακριβές τέλος τροποποίησης ή ακύρωσης.

Μια τελευταία σημείωση: ας υποθέσουμε η ημερομηνία αναχώρησης που έχετε κλείσει είναι περισσότερο από τέσσερις (4) εβδομάδες νωρίτερα. Σε αυτή την περίπτωση, η ακύρωση της κράτησής σας μέσω της ενότητας "Η κράτησή μου" και η πραγματοποίηση νέας κράτησης με τα σωστά στοιχεία είναι πιο εύκολη και γρήγορη. Θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό της ακυρωμένης κράτησης.

Ανατρέξτε στην ενότητα ''Μπορώ να τροποποιήσω την κράτησή μου στο σύνολό της ή ένα συγκεκριμένο μέρος της;'' ή ''Πόσο είναι το τέλος ακύρωσης/τροποποίησης όταν ακυρώνω/τροποποιώ την κράτησή μου;'' ή ''Σε τι ποσά κυμαίνονται τα τέλη ακύρωσης της ακτοπλοϊκής εταιρείας;'' για περισσότερες πληροφορίες.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση ακύρωσης του ταξιδιού μου;

Εάν το ακτοπλοϊκό σας ταξίδι ακυρωθεί ή καθυστερήσει λόγω ανωτέρας βίας, όπως π.χ. λόγω κακοκαιρίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το λιμενικό γραφείο του μεταφορέα σας για να λάβετε πληροφορίες σχετικά με τα νέα δρομολόγια. Ο μεταφορέας θα εκδώσει νέα εισιτήρια επιβίβασης για το επόμενο διαθέσιμο ακτοπλοϊκό ταξίδι ή για άλλη ημερομηνία ταξιδιού, εάν το προτιμάτε.

Συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με το λιμενικό γραφείο για να επιβεβαιώσετε εάν το πέρασμα πραγματοποιείται ή όχι. Τα στοιχεία επικοινωνίας για την επικοινωνία με το λιμενικό γραφείο παρέχονται στην επιβεβαίωση της κράτησης.