Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » Όροι κράτησης Takt Tours »


Όροι & Προϋποθέσεις Κράτησης του Πρακτορείου Takt Tours Ltd.

Ποιοι είμαστε

Η εταιρεία Takt Tours - Dim. Kallinikos & Co. Ltd. είναι νόμιμο ταξιδιωτικό πρακτορείο (στο εξής θα αποκαλείται “Πρακτορείο”) και προσφέρει τα ακτοπλοϊκά του προϊόντα μέσω συνεργαζόμενων ιστοσελίδων και συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων.
 
Στοιχεία της εταιρίας:
Takt Tours - Dim. Kallinikos & Co. Ltd.
21, Leof. Marathonos
19005 Nea Makri
Greece
 
ΜΗΤΕ 0208Ε61000166200
Αριθμός ΓΕΜΗ: 068448403000
Αριθμός Φορολογικού Μητρώου: EL095257835
 

Λειτουργία

Το τηλεφωνικό κέντρο της Takt Tours Ltd. λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 06.30 με 14.30 και το Σάββατο από τις 06.30 μέχρι τις 10.00 ώρα GMT (εκτός εορτών και αργιών).
Παρότι η εταιρεία καταβάλει προσπάθεια ώστε να παρακολουθεί την ηλεκτρονική αλληλογραφία και εκτός των ωρών λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, αυτό δεν εγγυάται ότι εισερχόμενη αλληλογραφία θα αναγνωσθεί και η εταιρεία θα ανταποκριθεί στα αιτήματά σας εκτός των ωρών λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου.
 
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα ναυτιλιακά πρακτορεία και τα περίπτερα/κιόσκια στα λιμάνια αναχώρησης για τη παραλαβή των PTA εισιτηρίων, είναι ανοικτά περίπου 2 με 3 ώρες πριν την εκάστοτε αναχώρηση του πλοίου.

Γενικοί Όροι

Πριν από κάθε κράτηση, ο χρήστης υποχρεούται να διαβάσει και να συμφωνήσει με τους Όρους & Προϋποθέσεις Κράτησης του Πρακτορείου (στο εξής θα αποκαλούνται “Όροι”). 
Οι προσφερόμενες υπηρεσίες έκδοσης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, διέπονται από τους παρακάτω  Όρους και εφαρμόζονται σε κάθε εντολή κράτησης / αγοράς ακτοπλοικών εισιτηρίων, είτε ηλεκτρονικής, είτε τηλεφωνικής, είτε απ' ευθείας στα γραφεία του τουριστικού πρακτορείου. Με την κράτηση και αγορά του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου ή άλλης προσφερόμενης υπηρεσίας από τη Takt Tours Ltd., o κάθε χρήστης αποδέχεται τους εν λόγω Όρους. Το Πρακτορείο λειτουργεί σαν διαμεσολαβητής υπηρεσιών μεταξύ της ακτοπλοϊκής εταιρείας και εσάς. Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται από την εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία (στο εξής θα αποκαλείται “Πάροχος” ή “Ακτοπλοϊκή Εταιρεία”). Ο χρήστης θα πρέπει να διαβάσει προσεκτικά τους Όρους των Ακτοπλοϊκών εταιρειών που εμφανίζονται στο τελευταίο στάδιο της κράτησης και πριν την ολοκλήρωση αυτής.
Δηλώνετε και εγγυάστε ότι:
Έχετε την απαιτούμενη ηλικία για να χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας καθώς και να δημιουργείτε δεσμευτικές νομικά υποχρεώσεις απορρέουσες από αυτή τη χρήση
Είστε νόμιμα εξουσιοδοτημένοι να ενεργείτε για λογαριασμό ή εκ μέρους των προσώπων που συμπεριλαμβάνονται στην κράτηση που πραγματοποιείτε και να αποδέχεστε τους εν λόγω Όρους εκ μέρους τους
Οι πληροφορίες που παρέχονται από εσάς είναι αληθείς και ακριβείς.
Είστε υπεύθυνοι για την ενημέρωση των εν λόγω προσώπων σχετικά με το περιεχόμενο όλων των Όρων που αφορούν στην πραγματοποίηση του ταξιδιού τους.
Αντιλαμβάνεστε ότι είστε υπεύθυνος, οικονομικά, για οποιαδήποτε χρήση των Υπηρεσιών μας γίνεται από εσάς και από εκείνους που χρησιμοποιούν το όνομα ή το λογαριασμό σας.
Είστε υπεύθυνοι για τις ενέργειές σας (οικονομικά ή και διαφορετικά), συμπεριλαμβανομένης και της πιθανής χρήσης του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής σας, εάν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό χρήστη.
Αποδέχεστε ότι το Πρακτορείο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τα τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται από τον Πάροχο και δεν παρέχουμε καμία δήλωση ή εγγύηση (ρητή ή έμμεση) σχετικά με την καταλληλότητα ή την ποιότητα των ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών του Πάροχου.

Κράτηση

Γενικά
Με την συμπλήρωση των σχετικών πεδίων της ειδικής φόρμας κράτησης στις ιστοσελίδες που συνεργάζεται το Πρακτορείο, δηλαδή για κράτηση που πραγματοποιείται μέσω συνεργαζόμενων διαδικτυακών συστημάτων, αλλά και για κάθε άλλη κράτηση (τηλεφωνική από τον χρήστη μέσω του call center και κράτηση που πραγματοποιείται από τον χρήστη στα γραφεία του τουριστικού πρακτορείου), ο χρήστης δίνει ρητή εντολή στο Πρακτορείο να διαμεσολαβήσει για την παροχή ταξιδιωτικής υπηρεσίας. Η εντολή κράτησης δεσμεύει τον χρήστη σε κάθε περίπτωση. Αφού ολοκληρωθεί η κράτησή σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τον κωδικό κράτησης και χρήσιμες πληροφορίες για την αναχώρησή σας. Αυτό είναι το χρονικό σημείο κατά το οποίο η Εντολή σας, όσον αφορά τα Προϊόντα και Υπηρεσίες που έχετε παραγγείλει, αρχίζει να υφίσταται και να ισχύει. Το email επιβεβαίωσης θα περιέχει όλες τις λεπτομέρειες της κράτησής σας. Στη συνέχεια, θα ελέγξουμε ότι η κράτησή σας έχει εισαχθεί σωστά στο σύστημα κρατήσεων της Ακτοπλοϊκής Εταιρείας και ότι η πληρωμή σας μπορεί να προχωρήσει και να ολοκληρωθεί χωρίς πρόβλημα.
 
Σε περίπτωση βραχυπρόθεσμων αλλαγών του ταξιδιού, το οποίο έχει επιλέξει ο χρήστης, εκ μέρους του Πάροχου, π.χ. σε περίπτωση καθυστέρησης ή ακύρωσης του δρομολογίου, το Πρακτορείο θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον χρήστη μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου επικοινωνίας και να ενημερώσει τον χρήστη σχετικά, εφόσον λάβει έγκαιρη ενημέρωση από την πλευρά του Πάροχου. Για μεταθέσεις, καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων η άλλων ταξιδιωτικών υπηρεσιών και προϊόντων του Πάροχου το Πρακτορείο δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη. Ο χρήστης ευθύνεται για την τήρηση των όρων που θέτει κάθε ακτοπλοϊκή εταιρία σχετικά με τον χρόνο επιβίβασης. Ο χρήστης ενημερώνεται για τους όρους αυτούς από τον συγκεκριμένο Πάροχο. Σε περίπτωση που ο χρήστης παραβιάσει τους γενικούς όρους χρήσης του Πρακτορείου, αυτό διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει εντολές σχετικά με την κράτησή του.
Οφείλετε να επιβεβαιώσετε με την αντίστοιχη λιμενική αρχή την ώρα αναχώρησής σας από το εκάστοτε λιμάνι, καθώς σε περιπτώσεις όπου οι καιρικές συνθήκες δεν είναι καλές, υπάρχει αυξημένη κίνηση στο λιμάνι, υπάρχει κάποια απεργία που επηρεάζει τα δρομολόγια των πλοίων ή υπάρχει οποιοσδήποτε άλλος λόγος ανωτέρας βίας, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις αλλαγές ή/και ακυρώσεις στο δρομολόγιό σας.

Διπλανές θέσεις ή διπλανές καμπίνες

Κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής κράτησης, η επιλογή διπλανών ή συγκεκριμένων θέσεων ή καμπινών δεν είναι δυνατή καθώς οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν παρέχουν το πλάνο των διαθέσιμων θέσεων του εκάστοτε πλοίου στην πλατφόρμα κράτησης της ιστοσελίδας μας. Σε κάθε περίπτωση το σύστημα επιχειρεί να τοποθετήσει τους επιβάτες της ίδιας κράτησης σε διπλανές θέσεις ή διπλανές καμπίνες, χωρίς όμως αυτό να είναι εξασφαλισμένο. Στην περίπτωση που θέλετε να εξασφαλίσετε διπλανές θέσεις ή διπλανές καμπίνες και υπό την προϋπόθεση ότι η ακτοπλοϊκή εταιρεία που έχετε επιλέξει διαθέτει πλάνο θέσεων, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την κράτησή σας τηλεφωνικά με τη βοήθεια της ομάδας εξυπηρέτησής πελατών μας.

Φοιτητικές εκπτώσεις

Οι φοιτητικές εκπτωτικές τιμές που προσφέρονται από το Πρακτορείο μας, στις Ελληνικές εσωτερικές διαδρομές, ισχύουν μόνο για κατόχους φοιτητικής κάρτας που έχει εκδοθεί από Ελληνικά ιδρύματα. Φοιτητές άλλων ή ξένων ιδρυμάτων θα πρέπει να επιλέξουν άλλο τύπο επιβάτη και όχι το τύπο «Φοιτητής».
Στις υπόλοιπες διαδρομές ισχύουν κανονικά οι τυχόν διαθέσιμες φοιτητικές εκπτώσεις, σε κατόχους φοιτητικής κάρτας όλων των ιδρυμάτων.

Εισιτήρια Βρεφών

Αν και το Πρακτορείο καταβάλει κάθε προσπάθεια για να απολαμβάνετε όλων των βρεφικών εκπτώσεων που τυχόν προσφέρουν οι Ακτοπλοϊκές εταιρείες, μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις που δεν εξυπηρετούνται αυτές οι εκπτώσεις από το(α) συνεργαζόμενο(α) σύστημα(τα) κρατήσεων.
Ρητά δηλώνετε ότι δεν έχετε καμία απαίτηση έναντι του Πρακτορείου για χρεώσεις βρεφών που τυχόν προκύψουν κατά τη διαδικασία της κράτησης κι οποσδήποτε πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση και πληρωμή του(ων) εισιτηρίου(ων).

Οχήματα

Κατά το check-in ή την επιβίβαση, η ακτοπλοϊκή εταιρία μπορεί να ελέγξει τις διαστάσεις των οχημάτων που έχουν δηλωθεί κατά τη διαδικασία της κράτησης. Σε περίπτωση αποκλίσεων, θα απαιτηθεί από τους επιβάτες να πληρώσουν τη διαφορά.

Ανάλυση διαδικασίας κράτησης

Σας αναφέρουμε αναλυτικά και βήμα προς βήμα τη διαδικασία αγοράς ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσω συνεργαζόμενων ιστοσελίδων και συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων.
α) Αναζήτηση δρομολογίου
β) Εμφάνιση δρομολογίων και ενδεικτικής τιμής χαμηλότερης κατηγορίας καθισμάτων
γ) Επιλογή ναυτιλιακής εταιρείας και δρομολογίου
δ) Επιλογή διαμονής (accommodation)
ε) Έλεγχος στιγμιαίας διαθεσιμότητας* και εμφάνιση οριστικής τιμής
ζ) Συμπλήρωση στοιχείων επιβατών και υπεύθυνου κράτησης
η) Συμπλήρωση στοιχείων πιστωτικής κάρτας
θ) Δέσμευση συνολικού κόστους εισιτηρίων στη πιστωτική κάρτα του χρήστη
κ) Τελική επιβεβαίωση κράτησης ή απόρριψη (μη αποδεκτή κράτηση λόγω π.χ. μη επαρκούς διαθεσιμότητας στο πλοίο, μη επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας, σφάλμα συστήματος κ.ά.)
λ) Χρέωση κόστους εισιτηρίων στη πιστωτική κάρτα του χρήστη
μ) Εκτύπωση PTA (ηλεκτρονικού) εισιτηρίου και κωδικών αναφοράς της κράτησης (εφόσον επιβεβαιωθεί η κράτηση)
ν) Παραλαβή PTA εισιτηρίων από το λιμάνι και την ημέρα αναχώρησης (εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κράτηση)
λ) Επιβίβαση στο πλοίο
 
Στη περίπτωση που δεν εμφανισθεί στην οθόνη του υπολογιστή, η φόρμα επιβεβαίωσης της κράτησης και δεν είναι εφικτή η εκτύπωση του PTA ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η κράτησή δεν έχει γίνει αποδεκτή (π.χ. μη επαρκής διαθεσιμότητα στο πλοίο, άκυρη πιστωτική κάρτα, σφάλμα συστήματος, μη επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας κ.ά.) και η επιβίβαση στο πλοίο δεν είναι εφικτή.
 
*= Ο έλεγχος διαθεσιμότητας είναι στιγμιαίος και δεν διασφαλίζει επιβεβαίωση επιτυχημένης κράτησης. Υπάρχουν περιπτώσεις που μία κράτηση αποτυγχάνει επιβεβαίωσης κατά το τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσής της για διάφορους λόγους. Στη περίπτωση αυτή θα σας επιστρέψουμε το ποσόν χρέωσης στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας.
 
Σημαντική σημείωση για κρατήσεις με πιστωτική κάρτα: Υπάρχουν περιπτώσεις που μία κράτηση αποτυγχάνει επιβεβαίωσης κατά το τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσής της. Αν και η εταιρεία μας αποδεσμεύει άμεσα το ποσό δέσμευσης της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη, υπάρχει καθυστέρηση πίστωσης του λογαριασμού που οφείλεται στις διατραπεζικές συμφωνίες και όχι στο Πρακτορείο. Περισσότερες πληροφορίες στο κεφάλαιο: «Περιπτώσεις προέγκρισης ποσών»
 
Σας συνιστούμε να αποφεύγετε την επανάληψη της ίδιας κράτησης και να επικοινωνείτε μαζί μας για εναλλακτικά δρομολόγια, ειδικά την υψηλή περίοδο: Πάσχα, Αργίες, Ιούλιο, Αύγουστο κλπ.

Ασυνόδευτα Οχήματα

Ασυνόδευτα οχήματα δεν δέχονται όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρίες. Στη περίπτωση που το ασυνόδευτο όχημα δεν επιβεβαιωθεί κατά τη διαδικασία της κράτησης, θα σας επιστρέψουμε στο ακέραιο το ποσό που ενδεχομένως έχετε πληρώσει μέσω της ιστοσελίδας μας. Αν και η εταιρεία μας θα αποδεσμεύσει άμεσα το ποσό δέσμευσης της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη, τυχόν καθυστέρηση πίστωσης του λογαριασμού οφείλεται στις διατραπεζικές συμφωνίες και όχι στο Πρακτορείο. Περισσότερες πληροφορίες στο κεφάλαιο: «Περιπτώσεις προέγκρισης ποσών».

Διαδικασία Check-In & Επιβίβασης

Η διαδικασία του check-in είναι υποχρεωτική και ισχύει για όλα τα λιμάνια αναχώρησης. Πραγματοποιείται στα κιόσκια της ναυτιλιακής εταιρίας που βρίσκονται στο λιμάνι/προβλήτα αναχώρησης του πλοίου ή στα συνεργαζόμενα γραφεία του Πάροχου που σας αναφέρουμε εξάλλου μετά την ολοκλήρωση της κράτησης. Οι κάρτες επιβίβασης (εισιτήρια) εκδίδονται κατά το check-in.
Παρακαλούμε όπως παρουσιάζεστε στα σημεία επιβίβασης τουλάχιστον δύο (2) ώρες (διεθνή δρομολόγια) ή τουλάχιστον μία (1) ώρα (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
Μετά από αυτό το διάστημα, η ναυτιλιακή εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς οποιαδήποτε επιστροφή ναύλου.
Επισημαίνουμε ότι το check-in σταματά σαράντα πέντε (45) λεπτά (διεθνή δρομολόγια) ή τριάντα (30) λεπτά (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του πλοίου.
 
Για το check-in χρειάζεστε:
1) Τα στοιχεία της κράτησής σας που θα σας στείλουμε μετά την ολοκλήρωσή της
2) Τις ταυτότητες (ή τα διαβατήρια) των επιβαινόντων
3) Τα έγγραφα του αυτοκινήτου που ταξιδεύει μαζί σας (εφόσον έχετε προβεί στη κράτησή του)
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα αυτά έγγραφα.
 
Μετά το check-in και εφόσον έχετε αυτοκίνητο, οδηγείτε το όχημά σας στο χώρο στάθμευσης έξω από το πλοίο και περιμένετε την επιβίβαση διαφορετικά, εάν είστε πεζοί, συνεχίζετε για την επιβίβαση ακολουθώντας τις εντολές των υπευθύνων ατόμων του πλοίου.

Ευθύνη επιβατών

Εάν απαγορευτεί η είσοδος του επιβάτη σε χώρα της διαδρομής του πλοίου τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον επιβάτη. Εάν δε, επιβληθεί πρόστιμο από τις Λιμενικές Αρχές λόγω μη έγκυρων εγγράφων του επιβάτη τότε το πρόστιμο επιβαρύνει τον επιβάτη. Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το ανάλογο προξενείο για πληροφορίες ή διευκρινίσεις που αφορούν είσοδο σε άλλη χώρα από αυτή της διαμονής τους.
 
Εάν ο επιβάτης επιθυμεί να αποβιβασθεί πριν τον απόπλου του πλοίου ή σε άλλο λιμάνι από αυτό του αρχικού προορισμού του, τότε είναι υποχρεωμένος να το δηλώσει στο λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του τις αποσκευές και το όχημά του, εφόσον αυτό είναι εφικτό να μετακινηθεί από το χώρο στάθμευσης του πλοίου.

Τιμές

Η τελική τιμή της αξίας των εισιτηρίων σε όλα τα στάδια της κράτησης, αντιστοιχεί με αυτήν που εμφανίζεται στην αρχικά προσφερόμενη ως τελική / συνολική. Η τιμή που ίσως εμφανιστεί στο 1ο στάδιο της διαδικασίας κράτησης και πριν την επιλογή της επιθυμητής διαμονής (accommodation), είναι ενδεικτική και όχι η τελική.
Τυχόν πρόσθετες επιβαρύνσεις για έξοδα πιστωτικής κάρτας ή PayPal ή τραπεζικού εμβάσματος, εμφανίζονται στο τελικό στάδιο της κράτησης κι οποσδήποτε πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση και πληρωμή του(ων) εισιτηρίου(ων).
Απαραίτητη προϋπόθεση για την αγορά των εισιτηρίων και την ολοκλήρωση της διαδικασίας, είναι η αποδοχή των όρων του Πρακτορείου και των όρων της επιλεγμένης ακτοπλοικής εταιρείας μέσω του αντίστοιχου πεδίου που βρίσκεται στο τελικό στάδιο της διαδικασίας κράτησης και πριν τη πληρωμή αυτής με οποιοδήποτε προσφερόμενη μέθοδο.

Περιπτώσεις προφανούς σφάλματος τιμής

Σε περίπτωση προφανούς σφάλματος (συμπεριλαμβανομένου τυχόν λάθους στην καταχώρηση των δεδομένων, σφάλματος υπολογισμού ή τυπογραφικού λάθους) με αποτέλεσμα την εμφάνιση μιας τιμής η οποία προφανώς έχει εμφανιστεί κατά λάθος, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την κράτησή σας, ακόμη και αν έχετε λάβει την αυτόματη επιβεβαίωση από εμάς. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορέσετε να κάνετε εκ νέου μια κράτηση στη σωστή τιμή, εφόσον το επιθυμείτε. Σε κάθε περίπτωση, δε δικαιούστε να διεκδικήσετε αποζημίωση για την εν λόγω ακύρωση ή να διεκδικήσετε τυχόν έξοδα, εάν έχουν προκύψει, που οφείλονται στην εσφαλμένη κράτηση, η οποία έχει ήδη ακυρωθεί.

Χρεώσεις

Τέλη υπηρεσίας κράτησης

Για να κάνετε κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, μας εξουσιοδοτείτε να ενεργήσουμε ως αντιπρόσωποί σας κατά τη διαδικασία της κράτησης των εισιτηρίων από την επιλεγμένη Ακτοπλοϊκή Εταιρεία και να κάνουμε την πληρωμή εξ ονόματός σας και εκ μέρους σας, όπως απαιτείται.

Οι συνολικές τιμές των εισιτηρίων περιλαμβάνουν:
  • Kόστος δρομολογίου (αξία εισιτηρίων ακτοπλοϊκής εταιρείας)
  • ​Tυχόν λιμενικά τέλη
  • Tυχόν επίναυλο καυσίμων
  • Τέλη κράτησης (booking fees) του Πρακτορείου
  • Τέλη εξυπηρέτησης πιστωτικής κάρτας Visa ή Mastercard (transaction fees)
Το ύψος των τελών κράτησης (Booking fees) εξαρτάται από την διαδρομή, το σύνολο των ατόμων, την αξία του εισιτηρίου, τη ναυτιλιακή εταιρεία, το είδος της συμφωνίας μεταξύ του Πρακτορείου και της ακτοπλοϊκής εταιρείας (π.χ. προπληρωμή ή προαγορά εισιτηρίων, προπληρωμή ή προαγορά διαθεσιμότητας κ.ά.) καθώς και απο τα έξοδα διαφήμισης στο διαδίκτυο, στον έντυπο τύπο και οπουδήποτε αυτό κρίνεται χρήσιμο ή απαραίτητο.
Η συνολική τιμή του εισιτηρίου θα εμφανιστεί κατά τη διαδικασία κράτησης και οποσδήποτε πριν τη πληρωμή των εισιτηρίων και ολοκλήρωση αυτής και θα περιλαμβάνει όλες τις προαναφερόμενες επιβαρύνσεις.

Σας ενημερώνουμε ότι η τιμολόγηση των ακτοπλοικών εισιτηρίων έχει εναρμονισθεί πλήρως με τους κανόνες και τις οδηγίες της Ευρωπαικής Ένωσης (https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/pricing-payments/index_el.htm).

Σας συνιστούμε να προβείτε σε έρευνα αγοράς πριν την ολοκλήρωση της κράτησης ώστε να έχετε πλήρη εικόνα της τιμολόγησης των εισιτηρίων που προσφέρονται στο διαδίκτυο και να επιλέξετε μεταξύ της ποιοτικότερης ή/και οικονομικότερης προσφοράς.

Σημαντική σημείωση: Στις παρακάτω αναφερόμενες ακτοπλοϊκές διαβάσεις TΑ ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΤΕΛΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ / ΧΡΕΩΣΕΙΣ (εφόσον δεν αναφέρονται σαν περιλαμβανόμενα ή επιπλέον ή έξτρα κατά τη διαδικασία κράτησης) και καταβάλονται τοπικά κατά τη διαδικασία του ελέγχου.
  • Χίος-Τσεσμέ
  • Τσεσμέ-Χίος
  • Ρόδος-Μαρμαρίδα
  • Μαρμαρίδα-Ρόδος
  • Μπόντρουμ-Κως
  • Κως-Μπόντρουμ
  • Φέτιγιε-Ρόδος
  • Ρόδος-Φέτιγιε
  • Κας-Καστελλόριζο
  • Καστελλόριζο-Κας

Σημαντικό: Κατά το check-in στα λιμάνια αναχώρησης ενδέχεται να σας ζητηθεί η καταβολή 1,00 (ένα) Ευρώ το άτομο για κόστος εξυπηρέτησης/εκτύπωσης των εισιτηρών επιβίβασης!

Τέλη υπηρεσίας ακύρωσης

Η δυνατότητα αλλαγής ή ακύρωσης ή τροποποίησης ενός ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, καθώς και οι όροι που διέπουν μία τέτοια αλλαγή ή ακύρωση, εξαρτώνται από τους όρους που θέτει η εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία και οι οποίοι αναφέρονται στο τελευταίο στάδιο της κράτησης κι οποσδήποτε πριν προχωρήσετε στη πληρωμή/εξόφληση του(ων) εισιτηρίου(ων). Επιπλέον κόστος που ενδέχεται να προκύψει σε περίπτωση αλλαγής ή ακύρωσης ή τροποποίησης ενός ακτοπλοϊκού εισιτηρίου, το οποίο καθορίζεται από τους όρους της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρείας, θα βαρύνει αποκλειστικά εσάς.
Σε κάθε περίπτωση ακύρωσης ή αλλάγής ή τροποποίησης ολόκληρης ή μέρους της ήδη επιβεβαιωμένης κράτησης, μη συμμετοχής ή επιβίβασης το Πρακτορείο παρακρατεί το ποσόν των σαράντα (40) Ευρώ όταν πρόκειται για διεθνή δρομολόγια (ανά κράτηση, ανεξαρτήτως του κόστους των εισιτηρίων) ή όταν πρόκειται για δρομολόγια εντός Ελλάδας, το ποσόν των δέκα πέντε (15) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι έως 200 Ευρώ ή το ποσόν των είκοσι πέντε (25) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι άνω των 200 Ευρώ. Έξοδα κράτησης (service/booking fees) και διαχείρισης δεν επιστρέφονται. Τυχόν έξοδα χρεοπίστωσης της πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικού ή άλλου εμβάσματος, επιβαρύνουν αποκλειστικά το χρήστη/επιβάτη.
Το Πρακτορείο έχει το δικαίωμα να κρατήσει όλο το ποσό του εισιτηρίου αν ο επιβάτης διακόψει το ταξίδι του σε ένα ενδιάμεσο λιμάνι ή δεν χρησιμοποιήσει μέρος ή ολόκληρο το εισιτήριο επιστροφής του.
Σε περίπτωση οικονομικών διαφορών λόγω αλλαγών, για οποιονδήποτε λόγο, στην κατηγορία της καμπίνας, στον τύπο θέσης και στο όχημα (πχ. από εκπτωτική τιμή / έκπτωση κ.ά.), η διαφορά δεν επιστρέφεται.
Οι τροποποιήσεις (αλλαγές) των PTA ηλεκτρονικών εισιτηρίων (πριν τη παραλαβή των πρότυπων εισιτηρίων/κουπονιών και εφόσον προβλέπεται από την ακτοπλοϊκή εταιρεία), πραγματοποιούνται μόνο μέσω του Πρακτορείου και υπόκεινται στους Όρους του Πρακτορείου και της Ακτοπλοϊκής εταιρείας. Τα λιμενικά υποπρακτορεία δεν είναι υποχρεωμένα να πραγματοποιούν οποιαδήποτε τροποποίηση (αλλαγή) των εισιτηρίων.

Πληρωμή

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με τους τρόπους πληρωμής που αναφέρονται στις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες του Πρακτορείου. Άλλοι τρόποι πληρωμής από εκείνους που αναφέρονται στις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες του Πρακτορείου δεν θα γίνονται δεκτοί και δεν αναλαμβάνουμε ουδεμία ευθύνη για μετρητά ή επιταγές που αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου. Όταν κάνετε μια κράτηση μέσω των συνεργαζόμενων ιστοσελίδων του Πρακτορείου, θα χρειαστεί να μας δώσετε στοιχεία πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, προκειμένου να καλύψετε το πλήρες κόστος της κράτησής σας. Μετά την εξόφληση του κόστους των εισιτηρίων του πελάτη μέσω της πιστωτικής του κάρτας εμφανίζεται η επιβεβαίωση κράτησης του εισιτηρίου και η κράτηση είναι ισχυρή.
Οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω των συνεργαζόμενων ιστοσελίδων του Πρακτορείου ή τηλεφωνικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο και πρόκειται να εξοφληθούν με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του Πρακτορείου (τραπεζικό έμβασμα) είναι εικονικές και η επιβεβαίωσή τους εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα της ακτοπλοϊκής εταιρίας, τη στιγμή μετά την εξόφληση και την ηλεκτρονική αποστολή του καταθετηρίου. Οι ευθύνες του Πρακτορείου περιορίζονται στην εύρεση αντίστοιχου δρομολογίου και ναύλου και σε τυχόν αδυναμία ανεύρεσης οι ευθύνες περιορίζονται στην επιστροφή του ναύλου του πελάτη.
Εάν η κατάθεση δεν πραγματοποιηθεί από εσάς, εντός του χρονικού ορίου που ορίζεται κατά τη διαδικασία, τότε η κράτηση θα ακυρωθεί αυτόματα. Δε θα φέρουμε ευθύνη για οποιαδήποτε μεταγενέστερη αύξηση των τιμών σε περίπτωση που μια πληρωμή δεν ολοκληρωθεί επιτυχώς. Κάθε αύξηση της τιμής θα πρέπει να καταβληθεί από τον πελάτη προκειμένου μία κράτηση να  επιβεβαιωθεί. Δεν υποχρεούμαστε να εκδώσουμε εισιτήρια ή να στείλουμε επιβεβαίωση εφόσον δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία εξόφλησης και δεν έχουμε λάβει την πληρωμή. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση ο πελάτης παραμένει υπόχρεος για την καταβολή του συνόλου των ποσών για τις υπηρεσίες που παραγγέλνει.
 
Σε περίπτωση που για την πληρωμή της κράτησής σας χρησιμοποιήσετε την κάρτα κάποιου τρίτου προσώπου, μπορεί να ζητήσουμε γραπτή άδεια από τον κάτοχο της κάρτας. Εμείς ή ο Πάροχος, διατηρούμε το δικαίωμα να παραδίδουμε ηλεκτρονικά εισιτήρια και να αποστέλλουμε την επιβεβαίωση της κράτησης στη διεύθυνση χρέωσης της κάρτας ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όταν μας ζητηθεί από τον κάτοχο της κάρτας. Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιούνται κατά τη στιγμή της κράτησης πρέπει να είναι έγκυρες.
 
Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να σας ζητηθεί να προσκομίσετε κάποιο αποδεικτικό της ταυτότητάς σας πέρα από τις πληροφορίες που μας παρέχετε σχετικά με τη χρέωση και την πληρωμή της κράτησής σας. Τέτοιες πληροφορίες μπορεί να ζητηθούν κατά τη διάρκεια της κράτησης, της διαδικασίας πληρωμής ή σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή, μετέπειτα. Διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε την κράτηση αν δε λάβουμε το αποδεικτικό της ταυτότητάς σας όταν ζητηθεί, χωρίς καμία απολύτως ευθύνη.
 
Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα να ακυρώσουμε την κράτησή σας ανά πάσα στιγμή, για λόγους ασφαλείας ή προστασίας από περιπτώσεις εξαπάτησης. Αυτό εμπίπτει στα πλαίσια λειτουργίας της εταιρείας και στις διαδικασίες προστασίας και ασφάλειας και εντοπισμού των περιπτώσεων απάτης που έχουμε αναπτύξει ώστε να λαμβάνουμε αναφορά για προβλήματα σχετικά με κάρτες πληρωμής που έχουν χρησιμοποιηθεί, με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε κατά τη διάρκεια της κράτησης κ.λπ. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση email που δηλώσατε κατά τη στιγμή της κράτησης. Σε περίπτωση που δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, μπορούμε να ακυρώσουμε την κράτησή σας χωρίς να φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη.
 
Το πρακτορείο και οι συνεργάτες του, διατηρούν επίσης το δικαίωμα να γίνουν οι κατάλληλοι έλεγχοι σχετικά με πιστότητα της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη που χρησιμοποίησε για την κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσα από τις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες του Πρακτορείου. Σας συνιστούμε να έχετε μαζί σας φωτοτυπία με το γνήσιο υπογραφής του νόμιμου κατόχου της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων (εφόσον δεν είστε κάτοχοι αυτής). Τυχόν αδυναμία απόδειξης της ταυτονυμίας η/και πιστότητας της πιστωτικής κάρτας, το Πρακτορείο και οι συνεργάτες του, μπορεί να αποτρέψουν τουλάχιστον την είσοδο των επιβατών στο πλοίο!
 
Σε περίπτωση κατά την οποία επιλέξετε την αποστολή τιμολογίου, παρακαλούμε να εισάγετε με προσοχή τα ορθά στοιχεία στα αντίστοιχα πεδία. Παρακαλούμε σημειώστε ότι σε περίπτωση αίτησής σας για αλλαγή των στοιχείων του εκδοθέντος τιμολογίου λόγω λάθους από μέρους σας, θα επιβαρυνθείτε με το κόστος της εν λόγω υπηρεσίας, ποσού € 10,00.

Συναλλαγματικές ισοτιμίες

Δε φέρουμε καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε χρεώσεις που σχετίζονται με ποικίλες συναλλαγματικές ισοτιμίες και χρεώσεις που επιβάλλονται από την τράπεζά σας, καθώς και για οποιαδήποτε άλλη πρόσθετη χρέωση για συναλλαγές σε ξένο νόμισμα, σε περίπτωση που το Ευρώ δεν είναι το νόμισμα στο οποίο σας χρεώνει ο εκδότης της κάρτας σας.

Περιπτώσεις προέγκρισης ποσών

Σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις, λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος ή εμπλοκής κατά το τελικό στάδιο της κράτησής των εισιτηρίων σας, ενδέχεται να μη καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση της διαδικασίας. Αυτό μπορεί να συμβεί λόγω ελλιπούς επικοινωνίας μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διαδικασία της κράτησης ή  λόγω λήξης του χρονικού ορίου εντός του οποίου έπρεπε να πραγματοποιηθεί η κράτηση ή λόγω καθυστέρησης στην έγκριση της κράτησης από την τράπεζα ή τον κάτοχο της κάρτας. Το αποτέλεσμα είναι να καθίσταται ανεπιτυχής η προσπάθειά σας να κλείσετε τα επιλεγέντα εισιτήρια ενώ είχε ήδη γίνει η δέσμευση του ποσού που αντιστοιχούσε στην αγορά τους.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, η συναλλαγή δεν ολοκληρώνεται από την τράπεζα και το ποσό που έχει δεσμευθεί δε μεταφέρεται στο λογαριασμό της εταιρείας μας. Αντιθέτως, είναι δεσμευμένο από την τράπεζα, σύμφωνα με το πρωτόκολλο ασφαλείας των διαδικτυακών συναλλαγών και προστασίας του κατόχου της κάρτας που ακολουθούν οι τράπεζες. Συνεπώς, δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον κάτοχο της κάρτας, έως ότου η ίδια η τράπεζα αποδεσμεύσει αυτό το ποσό. Από τη στιγμή δε που το ποσό αυτό είχε προεγκριθεί και δεσμευθεί για να γίνει η χρέωση για την αγορά των εισιτηρίων, θα φαίνεται στην ανάλυση του λογαριασμού του κατόχου της κάρτας ως κανονική χρέωση παρόλο που κάτι τέτοιο δε συνέβη.
Για όσο διάστημα το ποσό είναι δεσμευμένο, δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα και με τα πρωτόκολλα ασφαλείας της τράπεζας, επομένως εάν ακόμη επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε την κράτηση, θα πρέπει να προβείτε σε μία καινούρια συναλλαγή.

Πληρωμή με δόσεις

Σε περιπτώσεις επιλογής πληρωμής μέσω δοσοποίησης της τελικής τιμής αγοράς του εισιτηρίου, σας ενημερώνουμε ότι στην τιμή επιβάλλεται ένα επιπλέον ποσοστό τόκου επί της τελικής τιμής.

Οικονομικές Συναλλαγές

Όλες οι οικονομικές συναλλαγές και χρεώσεις καρτών του Πρακτορείου γίνονται από το τουριστικό γραφείο Takt Tours - Dim. Kallinikos & Co. Ltd., το οποίο εδρεύει στην Ελλάδα (Λεωφ. Μαραθώνος 21, 19005 Νέα Μάκρη) και το οποίο εκδίδει όλα τα νόμιμα παραστατικά.

Οικονομικά εισιτήρια

Τα οικονομικά εισιτήρια  συνήθως δεν υπόκεινται σε ακυρώσεις – αλλαγές. Πρόκειται για  εισιτήρια που παρέχονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες σε περιορισμένο αριθμό και αφορούν συγκεκριμένα ακτοπλοϊκά δρομολόγια. Καλείστε να ανατρέχετε πάντοτε στους ειδικότερους όρους των ακτοπλοϊκών εταιρειών που αναφέρονται σε αυτά τα εισιτήρια καθώς υπόκεινται συχνά σε αλλαγές από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, αλλαγές για τις οποίες η εταιρείας μας δε δύναται να φέρει καμία ευθύνη.

Προσφορές από ακτοπλοϊκές

Οι εμφανιζόμενες κατά τη διαδικασία της κράτησης προσφορές των ακτοπλοϊκών εταιρειών ισχύουν μόνο εάν αυτές είναι διαθέσιμες και κατά την έκδοση των εισιτηρίων. Είναι στη διακριτική ευχέρεια των ακτοπλοϊκών εταιρειών η ανάκληση προσφορών, κατά το μεσολαβούν διάστημα από την κράτηση μέχρι την έκδοση των εισιτηρίων. Ως εκ τούτου το Πρακτορείο μας δεν ευθύνεται για τυχόν ακύρωση, αλλαγή ή ανάκληση από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες οιωνδήποτε προσφορών κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα.

Παραλαβή εισιτηρίων

Την ημέρα της αναχώρησης, μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας απο τους κεντρικούς πράκτορες ή τα περίπτερα/κιόσκια των ακτοπλοϊκών εταιρειών που ευρίσκονται στα λιμάνια αναχώρησης των πλοίων ή από τα γραφεία της ακτοπλοϊκής εταιρείας.
Οι κάρτες επιβίβασης (χάρτινα εισιτήρια) εκδίδονται κατά το check-in.
Παρακαλούμε όπως παρουσιάζεστε στα σημεία επιβίβασης τουλάχιστον δύο (2) ώρες (διεθνή δρομολόγια) ή τουλάχιστον μία (1) ώρα (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
Μετά από αυτό το διάστημα, η ναυτιλιακή εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς οποιαδήποτε επιστροφή ναύλου.
Επισημαίνουμε ότι το check-in σταματά σαράντα πέντε (45) λεπτά (διεθνή δρομολόγια) ή τριάντα (30) λεπτά (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του πλοίου.
Τα γραφεία των κεντρικών πρακτόρων και τα περίπτερα/κιόσκια στα λιμάνια αναχώρησης για τη παραλαβή των PTA εισιτηρίων, είναι ανοικτά περίπου 2 με 3 ώρες πριν την εκάστοτε αναχώρηση του πλοίου.

Αλλαγές / καθυστερήσεις / ακυρώσεις στα δρομολόγια των πλοίων

Για τυχόν ακυρώσεις, ματαιώσεις ή αλλαγές ή καθυστερήσεις δρομολογίων (πύλη αναχώρησης, αλλαγή ώρας, ματαίωση ή ακύρωση δρομολογίου κ.ά.) που πραγματοποιούνται πριν ή μετά τη κράτηση των εισιτηρίων δεν φέρουμε καμία ευθύνη. Όλες οι ώρες αναχώρησης/άφιξης παρέχονται από τις ακτοπλοϊκές εταιρίες και δίνονται στην τοπική ώρα της κάθε χώρας. Το Πρακτορείο δεν φέρει ευθύνη για τυχόν έξοδα που προκλήθηκαν στο πελάτη μετά από ακύρωση ή τροποποίηση δρομολογίου/ων που έγιναν από την ακτοπλοϊκή εταιρεία για οποιονδήποτε λόγο και αιτία και τυχόν περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά, έξοδα διαμονής, αεροπορικά εισιτήρια και εισιτήρια πλοίων με υψηλότερο κόστος αντικατάστασης κ.ά. Στις περιπτώσεις που ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανώτερης βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), το Πρακτορείο δε φέρει καμία ευθύνη και δε νοείται καμία διεκδίκηση αποζημίωσης εκ μέρους του επιβάτη. Εμείς θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να σας ενημερώσουμε έγκαιρα για τυχόν σημαντικές αλλαγές στην κράτησή σας εφόσον όμως λάβουμε με τη σειρά μας έγκαιρα την πληροφόρηση και τουλάχιστον 2 ημέρες πριν την προγραμματισμένη σας αναχώρηση. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για οποιεσδήποτε αλλαγές ή χρεώσεις που τυχόν προκύψουν. Οι ευθύνες του Πρακτορείου περιορίζονται στην επιστροφή του ναύλου του πελάτη.
Για αυτό το λόγο καλείστε να επικοινωνήσετε με την εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία ή με κάποιον από τους κεντρικούς της πράκτορες προκειμένου να ενημερωθείτε για τις ανωτέρω αλλαγές.

Επιστροφή αξίας εισιτηρίων μετά από ακύρωση, ματαίωση ή τροποποίηση δρομολογίου

Στη περίπτωση που έχετε παραλάβει τα ειδικά χάρτινα εισιτήρια (κουπόνια εισιτηρίων) από τα κατά τόπους πρακτορεία/κιόσκια των ναυτιλιακών εταιρειών και το δρομολόγιο ακυρωθεί ή τροποποιηθεί για οποιονδήποτε λόγο (απεργίες, διαδηλώσεις, κακές καιρικές συνθήκες κ.ά.), η επιστροφή της αξίας των εισιτηρίων πραγματοποιείται μόνο εφόσον επιστραφούν στην έδρα του Πρακτορείου τα πρότυπα αυτά χάρτινα εισιτήρια (κουπόνια). Ρητώς δηλώνεται ότι καμία επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς την επιστροφή των πρότυπων εισιτηρίων (κουπονιών).
Επιστροφές χρημάτων λαμβάνουν χώρα έως και 6 μήνες μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού. Οι αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων γίνονται μόνο γραπτώς.
Τα λιμενικά πρακτορεία / υποπρακτορεία δεν είναι υποχρεωμένα να πραγματοποιούν οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων που απορρέει από ακύρωση, τροποποίηση ή καθυστέρηση δρομολογίου.

Δικαίωμα ακύρωσης κράτησης από το Πρακτορείο

Σε ορισμένες περιπτώσεις το Πρακτορείο έχει το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση επιβεβαιωμένης κράτησης εφόσον συντρέχει ένας ή περισσότεροι από τους παρακάτω όρους:
α) μη επαρκή ή αναληθή στοιχεία επιβατών και υπευθύνου κράτησης (άγνωστοι ή παραπλανητικοί τηλεφωνικοί αριθμοί και / ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις, λανθασμένα ή αναληθή ονόματα επιβατών και υπευθύνου κράτησης, λανθασμένες ή αναληθείς διαστάσεις οχημάτων, λανθασμένοι ή αναληθείς τύποι / κατηγορίες οχημάτων κ.ά)
β) αναληθή στοιχεία νόμιμου κατόχου πιστωτικής κάρτας
γ) μετά από μη (ή μη έγκαιρη) παρουσίαση των απαραίτητων δικαιολογητικών (διαβατήριο, ταυτότητα, βεβαίωση νόμιμου κατόχου πιστωτικής κάρτας κ.ά) που ο Πράκτορας και οι συνεργάτες του, δύναται να ζητήσουν από τον υπεύθυνο (επιβάτη) της κράτησης.
 
Η ακύρωση που επιβάλλεται όταν συντρέχει ένας ή περισσότεροι από τους παραπάνω όρους (α, β, γ δ), επιβαρύνει τους χρήστες / επιβάτες με όλες τις νόμιμες επιβαρύνσεις που αναφέρονται στους παρόντες Όρους και στους Όρους των Ακτοπλοϊκών εταιρειών (αναφέρονται στο τελικό στάδιο της κράτησης κι οποσδήποτε πριν προχωρήσετε στην ολοκλήρωση και πληρωμή του(ων) εισιτηρίου(ων).

Ακύρωση κράτησης από το Χρήστη / Επιβάτη

Σε περίπτωση που χρειαστεί να ακυρώσετε την κράτησή σας, παρακαλούμε να συμπληρώσετε άμεσα τη φόρμα ΑΚΥΡΩΣΗΣ που θα βρείτε στις ιστοσελίδες που συνεργάζεται το Πρακτορείο. Τηλεφωνικές ακυρώσεις δεν γίνονται δεκτές.

Ασφάλιση ακύρωσης ταξιδιού

Για να αποφύγετε τυχόν έξοδα ακύρωσης που απορρέουν από τη παρούσα σύμβαση του Πρακτορείου, σας συνιστούμε να αποτανθείτε στον ασφαλιστικό σας σύμβουλο και να προχωρήσετε σε σύναψη ασφαλιστικής κάλυψης που μπορεί να καλύπτει περιπτώσεις ακύρωσης του ταξιδιού σας.

Αποσκευές επιβατών

-HIGHSPEED, SEAJETS, KATAMAΡAN, ΔΕΛΦΙΝΙΑ: Στα πλοία υπάρχουν καθορισμένοι χώροι αποσκευών. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Πάρτε οτιδήποτε "αξίας" σε μιά μικρή τσάντα, μαζί σας.
-ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ: Στα πλοία υπάρχουν καθορισμένοι χώροι αποσκευών (κατά την επιβίβαση). Δεν υπάρχουν περιορισμοί αποσκευών, δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Πάρτε οτιδήποτε "αξίας" μαζί σας σε μια μικρή τσάντα.

Υπερφόρτωση οχημάτων

Αντικείμενα όπως κιβώτια οροφής, σχάρες ποδηλάτων και/ή εμπορευμάτων ή οποιαδήποτε άλλα στοιχεία που φορτώνονται σε ένα όχημα και δεν αποτελούν μέρος του αμαξώματος αλλά είναι προσαρμοσμένα σε αυτό, μπορεί να χρεωθούν με επιπρόσθετο τέλος από τη ναυτιλιακή εταιρία.

Κατοικίδια επιβατών

Η μεταφορά των κατοικίδιων ζώων προς ή από την Ευρώπη πρέπει να είναι σύμφωνα με τις σχετικές νομοθεσίες των εν λόγω χωρών. Πολλές ναυτιλιακές εταιρίες χρεώνουν τη μεταφορά ζώων με επιπρόσθετο κόστος.

Ομαδοποίηση κατηγοριών διαμονής & κατηγοριών οχημάτων

Για τη διευκόλυνση των χρηστών το Πρακτορείο έχει ομαδοποιήσει και κωδικοποιήσει τις κατηγορίες των καμπινών, θέσεων (accommodation) και οχημάτων. Αυτές (οι ομαδοποιήσεις και κωδικοποιήσεις) διαφέρουν από τις αντίστοιχες των ακτοπλοϊκών εταιριών. Σε κάθε περίπτωση όμως, ισχύουν οι κωδικοί των ακτοπλοϊκών εταιριών που εμφανίζονται στην ολοκλήρωση της κράτησης, στις πληροφορίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Με την αποδοχή των όρων ο χρήστης αποποιείται οποιονδήποτε αξιώσεων έναντι του Πρακτορείου που προέρχονται από την ομαδοποίηση που το Πρακτορείο πραγματοποιεί όταν έρχεται σε αντίθεση με τη κωδικοποίηση της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρίας.

Εγγυήσεις, Αποποίηση και Περιορισμός Ευθύνης

Οι πληροφορίες, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που παρέχονται από εμάς ή τους Πάροχους ή Προμηθευτές μας, ενδέχεται να περιλαμβάνουν ανακρίβειες ή λάθη, συμπεριλαμβανομένων και σφαλμάτων στις τιμές. Εμείς και οι συνεργάτες μας δεν εγγυόμαστε για την ακρίβεια αυτών των πληροφοριών και αποποιούμαστε κάθε ευθύνη για τυχόν λάθη ή άλλες ανακρίβειες ως προς τις πληροφορίες που εμφανίζονται στις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες (συμπεριλαμβανομένων, χωρίς περιορισμό, την τιμολόγηση, τις φωτογραφίες, τις γενικές περιγραφές των προϊόντων, κλπ.). Διατηρούμε ρητώς το δικαίωμα να διορθώσουμε τυχόν λάθη τιμολόγησης στις μη ολοκληρωμένες κρατήσεις που γίνονται με λανθασμένη τιμή. Σε μια τέτοια περίπτωση, εάν είναι δυνατό, εμείς θα προσφερθούμε να σας κάνουμε μια εκ νέου κράτηση στη σωστή τιμή ή εάν το προτιμάτε, να ακυρώσουμε την κράτησή σας χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
 
Δεν εγγυόμαστε για τη διαθεσιμότητα συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών. Δεν κάνουμε καμία δήλωση σχετικά με την καταλληλότητα των πληροφοριών, του λογισμικού, των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχονται από εμάς ή που περιέχονται στις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες για οποιοδήποτε σκοπό. Το ότι συμπεριλαμβάνουμε ή προσφέρουμε ένα προϊόν ή υπηρεσία, δεν αποτελεί ένδειξη έγκρισης ή αποδοχής του εν λόγω προϊόντος ή της υπηρεσίας από εμάς. Όλες αυτές οι πληροφορίες, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες παρέχονται "όπως ακριβώς είναι" χωρίς καμία εγγύηση εκπεφρασμένη ή και συναγόμενη με οποιοδήποτε τρόπο.
 
Αποποιούμαστε όλες τις εγγυήσεις ότι οι συνεργαζόμενες ιστοσελίδες, η Πλατφόρμα κράτησης, οι διακομιστές ή οποιοδήποτε e-mail που στέλνεται από εμάς ή από τους Πάροχους ή Προμηθευτές μας είναι απαλλαγμένα από ιούς ή άλλα κακόβουλα προγράμματα. Με την παρούσα σύμβαση, αποποιούμαστε όλες τις εγγυήσεις και τους όρους οποιουδήποτε είδους  σχετικά με τις πληροφορίες, το λογισμικό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων όλων των σιωπηρών εγγυήσεων και των όρων εμπορευσιμότητας, καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό και μη  καταπάτησης συμφωνιών. Οι φορείς και οι λοιποί πάροχοι που παρέχουν ταξιδιωτικές ή άλλες υπηρεσίες στις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες είναι ανεξάρτητοι και όχι εκπρόσωποι ή υπάλληλοί μας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για πράξεις, λάθη, παραλείψεις, δηλώσεις, εγγυήσεις, παραβιάσεις ή αμέλεια από οποιονδήποτε Πάροχο ή για όποιες σωματικές βλάβες, θάνατο, υλικές ζημιές, ή άλλες ζημιές ή έξοδα που προκύπτουν από τις παραπάνω ενέργειες. Δε φέρουμε καμία ευθύνη και δε θα προχωρήσουμε σε καμία επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης, υπεράριθμων κρατήσεων, απεργίας, ανωτέρας βίας ή άλλων αιτιών εκτός του πεδίου ελέγχου μας. Δε φέρουμε καμία ευθύνη για οποιαδήποτε πρόσθετα έξοδα, παραλείψεις, καθυστερήσεις, αλλαγή δρομολογίου ή πράξεις από οποιαδήποτε κυβέρνηση ή αρχή.
Σε καμία περίπτωση δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση, συμπτωματική, ειδική ή επακόλουθη ζημιά που προκύπτει ή σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με την πρόσβασή σας, την έκθεση ή τη χρήση των συνεργαζόμενων ιστοσελίδων ή τις υπηρεσίες μας ή με την καθυστέρηση ή αδυναμία πρόσβασης ή χρήσης των συνεργαζόμενων ιστοσελίδων η χρήση της Πλατφόρμας κράτησης,  είτε βασίζεται σε αμέλεια, αδικοπραξία, αντικειμενική ευθύνη, ή οτιδήποτε άλλο, είτε διαφορετικά ακόμη και αν έχουμε ενημερωθεί για την πιθανότητα τέτοιων ζημιών.
Εάν, παρά τους ανωτέρω περιορισμούς, βρεθούμε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημία που προκύπτει από ή σχετίζεται με οποιονδήποτε τρόπο με οποιοδήποτε από τα γεγονότα που περιγράφονται ανωτέρω, τότε η ευθύνη μας δε θα υπερβαίνει σε καμία περίπτωση το σύνολο των εκατό ευρώ (100 ευρώ). 
Ο περιορισμός της ευθύνης συνεπάγεται την κατανομή των κινδύνων μεταξύ των μερών. Οι συγκεκριμένοι εξειδικευμένοι περιορισμοί, διατηρούνται και ισχύουν ακόμη και στην περίπτωση που μια περιορισμένη αποκατάσταση ζημιών, όπως εξειδικεύεται σε αυτούς εδώ τους όρους, αποδειχθεί ότι δεν εξυπηρέτησε τον ουσιαστικό της σκοπό.

Ισχύουσα νομοθεσία

Η παρούσα Συμφωνία διέπεται από τη νομοθεσία της Ελλάδαςυ. Με το παρόν συναινείτε στην αποκλειστική δικαιοδοσία και δωσιδικία των δικαστηρίων της Ελλάδας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν ή σχετίζονται με το Πρακτορείο.

Λοιποί Όροι & Προϋποθέσεις

Πλήρης συμφωνία και ρήτρα εφαρμοστέου δικαίου

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εμπεριέχουν την πλήρη συμφωνία μεταξύ των συμβαλλομένων μερών. Εάν σε οποιαδήποτε στιγμή, οποιοδήποτε μέρος των παρόντων Όρων & Προϋποθέσεων (συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε, μίας ή περισσοτέρων, από τις ρήτρες των παρόντων Όρων ή οποιασδήποτε επιμέρους παραγράφου ή μέρους μιας ή περισσοτέρων παραγράφων από αυτές τις ρήτρες) θεωρείται ότι είναι ή καθίσταται άκυρο ή αλλιώς μη εφαρμόσιμο για οποιονδήποτε λόγο, βάσει οποιασδήποτε ισχύουσας νομοθεσίας, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και θεωρείται ότι παραλείπεται από το παρόν.
 
Επίσης, η ισχύς ή/και η εκτελεστότητα των υπόλοιπων διατάξεων των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να θίγεται από την ακυρότητα αυτή.

Τροποποιήσεις στους Όρους & Προϋποθέσεις κράτησης

Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιούμε ή να ενημερώνουμε τους παρόντες  Όρους και Προϋποθέσεις ανά διαστήματα, χωρίς προειδοποίηση. Η εκάστοτε τρέχουσα έκδοση των Όρων και Προϋποθέσεων θα εμφανίζεται στις συνεργαζόμενες ιστοσελίδες από την ημερομηνία κατά την οποία τυχόν αλλαγές τίθενται σε ισχύ. Εάν συνεχίσετε να κάνετε χρήση των συνεργαζόμενων ιστοσελίδων μετά τις όποιες αλλαγές στους Όρους και Προϋποθέσεις, η πράξη αυτή θα αποτελεί αποδοχή εκ μέρους σας των αλλαγών αυτών.

Υπερίσχυση Όρων & Δικαίου

Σε περίπτωση διαφωνιών που προκύψουν από ερμηνεία όρων, δηλώνεται ρητά ότι οι όροι του Πρακτορείου υπερισχύουν αυτών της εκάστοτε ακτοπλοϊκής εταιρίας.
 

 
Διαβάστε επίσης:
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile