Hellenic Seaways
Hellenic Seaways
Hellenic Seaways Book OnLine
Δρομολόγια
Κρήτη - Κυκλάδες
Άγ. Κωνσταντίνος - Σκιάθος
Ραφήνα - Κυκλάδες
Πειραιάς - ΒA Αιγαίο
Πειραιάς - Δωδεκάνησα
Πειραιάς - Κυκλάδες
Πειραιάς - Σύρος
Πειραιάς - Μύκονος
Πειραιάς - Πάρος
Πειραιάς - Κώς
Πειραιάς - Ρόδος
Πειραιάς - Τήνος
Πειραιάς - Νάξος
Πειραιάς - Ίος
Πειραιάς - Σαντορίνι
Πειραιάς - Σέριφος
Πειραιάς - Σίφνος
Πειραιάς - Μήλος
Ραφήνα - Άνδρος
Ραφήνα - Τήνος
Ραφήνα - Μύκονος
Ηράκλειο - Σαντορίνη
Ηράκλειο - Ίος
Ηράκλειο - Πάρος
Ηράκλειο - Μύκονος
Πειραιάς - Χίος
Πειραιάς - Μυτιλίνη (Λέσβος)
Πειραιάς - Σάμος
Πειραιάς - Ύδρα
Πειραιάς - Μέθανα
Πειραιάς - Πόρος
Πειραιάς - Ερμιόνη
Πειραιάς - Αίγινα
Πειραιάς - Πόρτο Χέλι
Πειραιάς - Αγκίστρι
Βόλος - Σκιάθος
Βόλος - Σκόπελος
Βόλος - Αλόννησος
Άγιος Κωνσταντίνος - Σκιάθος
Άγ. Κωνσταντίνος - Σκόπελος
Άγ.Κωνσταντίνος - Αλόννησος
Όροι Ταξιδιού
Γνωρίστε τα πλοία μας
Πύλες αναχώρησης
Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » Hellenic Seaways » Όροι Ταξιδιού »


Hellenic Seaways


Όροι Ταξιδιού

Διαδικασία Επιβίβασης

Οι επιβάτες και τα οχήματα οφείλουν να βρίσκονται στο σημείο αναχώρησης τουλάχιστον μια ώρα προ του απόπλου του πλοίου.

Αγορά εισιτηρίων επιβατών και αποδείξεων μεταφοράς οχημάτων

Η αγορά εισιτηρίων επιβατών και αποδείξεων μεταφοράς οχημάτων μπορεί να διενεργηθεί:
• μέσω της παρούσας ιστοσελίδας www.goferry.gr

-Κάθε εισιτήριο επιβάτη είναι ατομικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για την θέση και την διαδρομή που εκδόθηκε.
-Αλλαγές γίνονται μόνο από το πρακτορείο/τουριστικό γραφείο που έχει εκδώσει το εισιτήριο, τα Κεντρικά Εκδοτήρια Εισιτηρίων της Εταιρείας στον Πειραιά (Αστιγγος αρ.6, Πλατεία Καραϊσκάκη) και από τα εκδοτήρια της Εταιρείας στους προβλήτες των λιμένων.
-Εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας επιστροφής διατίθενται μόνον για τα Πλοία της Εταιρίας. Οι επιβάτες κάτοχοι τέτοιων εισιτηρίων πρέπει να εξασφαλίζουν την θέση τους εγκαίρως, ιδιαίτερα σε περιόδους αιχμής της επιβατικής κίνησης.

Εισιτήρια που έχουν αγορασθεί τηλεφωνικώς ή μέσω της GOFERRY στο Διαδίκτυο παραλαμβάνονται από:
• Τα εκδοτήρια της Εταιρείας στους προβλήτες των λιμένων 1 ώρα πριν την αναχώρηση του πλοίου

Ακυρώσεις εισιτηρίων επιβατών

  • Έως 14 ημέρες προ του απόπλου: 100% επιστροφή του ναύλου
  • Έως 7 ημέρες προ του απόπλου: 75% επιστροφή του ναύλου
  • Έως 12 ώρες προ του απόπλου: 50% επιστροφή του ναύλου
  • Για ακυρώσεις που γίνονται σε χρόνο λιγότερο των 12 ωρών προ του απόπλου ΔΕΝ επιστρέφεται ο ναύλος.
  • Για επιβάτες που δεν προσέρχονται στην αναχώρηση του πλοίου: 100% ακυρωτικά τέλη επί της συνολικής τιμής του εισιτηρίου
  • Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από το πρακτορείο έκδοσης (GoFerry.gr).
  • ΔΕΝ γίνονται τηλεφωνικές ακυρώσεις εισιτηρίων. Πατήστε ΕΔΩ για να ακυρώσετε το εισιτήριό σας.
  • Οι επιβάτες που έχουν παραλάβει τα χάρτινα εισιτήριά τους και επιθυμούν την ακύρωσή τους, πρέπει να τα προσκομίσουν στο πρακτορείο έκδοσης (Goferry, Λεωφ. Μαραθώνος 21, 19005 Νέα Μάκρη).
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
1) Οποιαδήποτε αλλαγή σε κράτηση της Hellenic Seaways (για οποιονδήποτε λόγο και αιτία), πραγματοποιείται με ακύρωση της παλαιάς και δημιουργία νέας με συνολική εξόφληση της αξίας των νέων εισιτηρίων. Δεν υπάρχει δυνατότητα οικονομικού διακανονισμού της παλαιάς κράτησης με τη νέα.
2) Η επιστροφή της αξίας των ακυρωμένων εισιτηρίων μπορεί να διαρκέσει έως και 9 μήνες μετά την αίτηση ακύρωσης και πραγματοποιείται εφόσον και μόνον αυτή εγκριθεί από την εταιρεία Hellenic Seaways.

Απώλεια Εισιτηρίων

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, θα πρέπει να αγοραστεί νέο. Στην συνέχεια θα πρέπει να δηλωθεί εγγράφως η απώλεια, αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή και τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, καθώς επίσης τον αριθμό του νέου εισιτηρίου και φωτοτυπία αυτού. Εφόσον, κατόπιν ελέγχου στα αρχεία της εταιρείας, προκύψει ότι το απολεσθέν εισιτήριο δεν ταξίδεψε ή δεν αντικαταστάθηκε, εντός ενός (1) μηνός από το ταξίδι, ο επιβάτης δικαιούται δωρεάν εισιτηρίου ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.

Καθυστέρηση Δρομολογίου

Η  εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση δρομολογίου, παρέκκλιση και μη τήρηση κανονικής πορείας που οφείλονται σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες ή εντολές του ΥΕΝ και των Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας και γίνονται με κύριο μέλημα την ασφάλεια των επιβατών. Σε περιπτώσεις που το προγραμματισμένο δρομολόγιο δεν πραγματοποιηθεί από υπαιτιότητα της Εταιρίας ή για λόγους ανωτέρας βίας ( π.χ. απαγορευτικό απόπλου λόγω καιρικών συνθηκών), επιστρέφεται στον επιβάτη ολόκληρη η αξία του εισιτηρίου. Τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές που γνωστοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας.

Ονομαστική κατάσταση επιβαινόντων

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ είναι υποχρεωτική για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για τους σκοπούς της καταγραφής, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και αναγράφουν οπωσδήποτε:
Το ονοματεπώνυμο του επιβάτη
Το φύλο: άνδρας / γυναίκα
Την ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος
Κατά την ηλεκτρονική κράτηση ή την έκδοση του εισιτηρίου, ο επιβάτης οφείλει να δίνει ακριβή στοιχεία ταυτότητάς του, αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Ο επιβάτης οφείλει επίσης να ελέγχει κατά την έκδοση του εισιτηρίου την ορθότητα των αναγραφόμενων στο εισιτήριο στοιχείων (ημερομηνία, ώρα, δρομολόγιο, πλοίο, στοιχεία ταυτότητας κ.λπ.) και να μην το παραλαμβάνει σε περίπτωση λανθασμένης αναγραφής
Κατά την έκδοση εισιτηρίων θα πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο ή τα εκδοτήρια της εταιρείας τα άτομα που χρήζουν ΕΙΔΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ

Ναύλοι / Εκπτώσεις

Η τιμή του εισιτηρίου (ναύλος) περιλαμβάνει τη μεταφορά του επιβάτη στο λιμένα προορισμού, στον τύπο θέσης που έχει επιλέξει ο επιβάτης και αναγράφεται στο εισιτήριο, καθώς επίσης και τις εκάστοτε νόμιμες επιβαρύνσεις επ' αυτού (Φ.Π.Α., λιμενικά τέλη κ.λπ.). Γεύματα και snacks δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.
Η τιμή της απόδειξης μεταφοράς οχήματος (ναύλος) περιλαμβάνει τη μεταφορά του οχήματος στο λιμένα προορισμού και τις εκάστοτε νόμιμες επιβαρύνσεις επ' αυτού (Φ.Π.Α., λιμενικά τέλη κ.λπ.).
Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Εφόσον συντρέχουν περισσότερες της μίας περιπτώσεις εκπτώσεων, εφαρμόζεται μόνον η μεγαλύτερη έκπτωση.
Οι επιβάτες που δικαιούνται εκπτώσεως πρέπει να το δηλώσουν κατά την κράτηση των θέσεων και να επιδεικνύουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα τόσο κατά την έκδοση των αντιστοίχων εκπτωτικών εισιτηρίων όσο και κατά την επιβίβασή τους στο Πλοίο. Μετά την έκδοση του εισιτηρίου, ουδεμία διαφορά ναύλου επιστρέφεται.
Η Εταιρεία χορηγεί εκπτώσεις στους επιβάτες σύμφωνα με την εμπορική της πολιτική. Ενδεικτικά, διευκρινίζουμε τα εξής:
• Βρέφη και νήπια έως πέντε (5) ετών ταξιδεύουν δωρεάν στις θέσεις Γ' κατηγορίας (deck) των συμβατικών πλοίων της Εταιρείας και σε όλες τις θέσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας, των ταχυπλόων πλοίων της Εταιρείας. Σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία θέσεως (π.χ. καμπίνες) στα συμβατικά πλοία δικαιούνται έκπτωσης 50% επί του ναύλου.
• Παιδιά από πέντε (5) έως δέκα (10) ετών δικαιούνται εκπτώσεως 50% επί του ναύλου σε όλα τα πλοία της Εταιρείας, συμβατικά και ταχύπλοα, ανεξαρτήτως κατηγορίας θέσης.
• Φοιτητικής εκπτώσεως επί του ναύλου δικαιούνται μόνον φοιτητές και σπουδαστές ημεδαπών Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. (εξαιρουμένων φοιτητών του Ανοικτού Πανεπιστημίου).
• Για τη μεταφορά ομάδων επιβατών (groups), τουριστικών λεωφορείων, ρυμουλκών αποσκευών και ρυμουλκών βαρών θα ισχύουν κατά περίπτωση οι ειδικότερες συμφωνίες με την Εταιρεία.

Κανονισμοί Ασφάλειας στο Πλοίο

Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά όπλων, εκρηκτικών υλών και άλλων επικίνδυνων ουσιών ή υλικών εν πλω.
Απαγορεύεται η παραμονή των επιβατών κατά τη διάρκεια του ταξιδίου σε οποιαδήποτε ανοικτή περιοχή των ταχυπλόων Πλοίων της Εταιρείας, σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας.
Το κάπνισμα επί του Πλοίου επιτρέπεται μόνον στα σημεία με την ειδική σήμανση. Για λόγους ασφαλείας του πλου και προστασίας του περιβάλλοντος, παρακαλείσθε να μην πετάτε αναμμένα τσιγάρα σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο του Πλοίου ή στη θάλασσα.

Αποσκευές - Τιμαλφή Χρήματα

Κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, οι αποσκευές μπορούν να παραμένουν μέσα στα οχήματα. Σε κάθε περίπτωση όμως, και επειδή απαγορεύεται η πρόσβαση στο garage του Πλοίου κατά τη διάρκεια του πλου, οι επιβάτες θα πρέπει να φέρουν μαζί τους τα προσωπικά είδη που τυχόν χρειασθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδίου.
Χρήματα, αξιόγραφα και λοιπά τιμαλφή αντικείμενα μπορούν να παραδίδονται προς φύλαξη στο Λογιστήριο του Πλοίου. Το Πλοίο και η Εταιρεία δεν ευθύνονται για τυχόν κλοπή ή απώλεια χρημάτων, αξιόγραφων και λοιπών τιμαλφών αντικειμένων εντός του Πλοίου, σε περίπτωση που δεν τους έχει ανατεθεί η φύλαξη αυτών, όπως περιγράφεται.

Κατοικίδια

Τα Πλοία της Εταιρείας διαθέτουν ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων ζώων. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλους χώρους του Πλοίου (ενδεικτικά μπαρ, εστιατόρια, εσωτερικούς χώρους). Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

Γενικές πληροφορίες

Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται προς όλους τους κανονισμούς ασφαλείας κατά την επιβίβαση, την αποβίβαση και τον πλου και της δημοσίας τάξεως εντός του Πλοίου και να τηρούν τους κανόνες υγιεινής. Επιπλέον, οφείλουν να συμμορφώνονται προς κάθε εντολή του Πλοιάρχου ή οδηγία των μελών του πληρώματος κατά τη διάρκεια του ταξιδίου και να απευθύνονται στα αρμόδια μέλη του πληρώματος σε περίπτωση προβλήματος.
Για τη διατύπωση τυχόν ερωτήσεων ή παρατηρήσεων, οι επιβάτες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρείας, στη διεύθυνση: Άστιγγος αρ.6, Πλατεία Καραϊσκάκη, Τ.Κ. 185 31 Πειραιάς ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή στο τηλέφωνο 2104199000.

Σημείωση
Οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις της ναυτιλιακής εταιρίας, είναι ενδεικτικοί και όχι δεσμευτικοί για το ηλεκτρονικό σύστημα της Goferry. Οι ακριβείς όροι και προϋποθέσεις, εμφανίζονται στο προτελευταίο "βήμα" και πριν τη πληρωμή/εξόφληση της κράτησης και προϋποθέτουν αποδοχή για την ολοκλήρωση αυτής.
Σε περίπτωση διαφωνιών που προκύψουν από την ερμηνεία των όρων και προϋποθέσεων, δηλώνεται ρητά ότι οι όροι του πρακτορείου (Goferry) υπερισχύουν αυτών της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας.

 
/erwtoapanthseis.html
/16-people-gr.html
/giati-goferry.html
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile