Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » EuropeanSeaLines » Όροι Ταξιδιού »


Όροι Ταξιδιού

Γενικοί Όροι Ταξιδίου

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

Μπορείτε να κάνετε κρατήσεις στη GOFERRY, στα πρακτορεία της ταξιδιωτικής εταιρείας και στους λιμενικούς πράκτορες. Σύμφωνα με τους κανονισμούς του SOLAS για την κράτηση και την έκδοση εισιτηρίων είναι απαραίτητα τα ακόλουθα στοιχεία: Όνομα, επίθετο, φύλλο, ηλικία, εθνικότητα όπως επίσης κατηγορία οχήματος και αριθμός πινακίδας. Επιβάτες που δεν είναι μέλη της Ευρωπαϊκής ένωσης πρέπει να δώσουν επίσης αριθμό διαβατηρίου.

ΠΑΙΔΙΑ

Παιδιά μέχρι 4 χρονών ταξιδεύουν δωρεάν αρκεί να μην καταλαμβάνουν δικό τους κρεβάτι ή αριθμημένο κάθισμα. Παιδιά μεταξύ 4 και 12 χρόνων δικαιούνται 50% έκπτωση σε όλες τις κατηγορίες για ταξίδι απλής μετάβασης ή με επιστροφή. Τα παιδιά πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από ενήλικα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Οι επιβάτες με επιβεβαιωμένες κρατήσεις παρακαλούνται κάνουν το check-in στο λιμάνι τουλάχιστον 2 ώρες πριν την αναχώρηση για να ξεκινήσουν τη διαδικασία επιβίβασης. Το check-in σταματάει περίπου 20 λεπτά πριν την αναχώρηση του πλοίου. Από αυτή τη στιγμή και μετά η ναυτιλιακή εταιρεία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τα εισιτήρια των επιβατών που δεν έχουν εμφανιστεί, οι οποίοι χάνουν κάθε δικαίωμα για επιστροφή χρημάτων.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Τα εισιτήρια με ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής ισχύουν για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης και υπολογίζονται με βάση τις τιμές της χαμηλής περιόδου. Οι επιβάτες που έχουν ανοιχτά εισιτήρια επιστροφής παρακαλούνται να δηλώσουν την ημερομηνία που επιθυμούν να ταξιδέψουν, όσο το δυνατόν νωρίτερα στα γραφεία της European Sealines. Η ναυτιλιακή εταιρία δεν μπορεί να εγγυηθεί τη διαθεσιμότητα των θέσεων τις συγκεκριμένες ημερομηνίες.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ

Οι ακυρώσεις πρέπει να γίνονται είτε από το ταξιδιωτικό πρακτορείο που έκδωσε τα εισιτήρια σας είτε από την EUROPEAN SEALINES και τα ακυρωτικά είναι τα ακόλουθα:
- μέχρι και 30 ημέρες πριν την αναχώρηση: 100% επιστροφή χρημάτων
- από 29 έως 7 μέρες πριν την αναχώρηση: 75% επιστροφή χρημάτων
- από 6 μέρες έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση: 50% επιστροφή χρημάτων
- τις τελευταίες 24 ώρες πριν την αναχώρηση: δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Οι επιβάτες που έχουν χάσει τα εισιτήρια τους υποχρεούνται να ενημερώσουν τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή την ναυτιλιακή εταιρία όσο το δυνατόν νωρίτερα. Πρέπει να αγοραστεί καινούριο εισιτήριο προς αντικατάσταση του παλιού. Επιστροφή χρημάτων για το χαμένο εισιτήριο γίνεται από την ναυτιλιακή εταιρία στο το τέλος του χρόνου μόνο εφόσον το εισιτήριο δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα εισιτήρια ισχύουν μόνο για το λιμάνι αναχώρησης που αναγράφεται πάνω στο εισιτήριο. Για οποιαδήποτε αλλαγή στη κράτηση, οι επιβάτες οφείλουν να επικοινωνήσουν με το πρακτορείο έκδοσης των εισιτηρίων ή με την ναυτιλιακή εταιρεία και να πληρώσουν ενδεχόμενη διαφορά στη τιμή.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

- Στις τιμές των εισιτηρίων δεν περιλαμβάνονται γεύματα.
- Δεν συμπεριλαμβάνονται λιμενικά τέλη και επίναυλοι καυσίμων.
- Είναι δυνατόν να κλείσετε μία καμπίνα για λιγότερους επιβάτες απ’ ότι μπορούν να φιλοξενηθούν σε αυτή, αρκεί να καταβάλετε το 50% του ναύλου για κάθε κρεβάτι που δεν είναι κατειλημμένο.
- Η μεταφορά των κατοικίδιων είναι δωρεάν. Τα κατοικίδια φιλοξενούνται σε κλουβιά στο κατάστρωμα. Δεν επιτρέπεται η μεταφορά τους στους κοινόχρηστους χώρους εντός του πλοίου ή στις καμπίνες. Ο ιδιοκτήτης είναι υπεύθυνος για τη τροφή και την υγιεινή του κατοικίδιου.
- Για τα οχήματα που πιστοποιούνται ως φορτηγά ή λεωφορεία - υπάρχει ένα πρόσθετο ποσοστό φορτίου (για πληροφορίες και κρατήσεις παρακαλώ να επικοινωνήσετε με τη GOFERRY ή τη ναυτιλιακή εταιρία). Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται το μαγείρεμα και η χρήση προπανίου αερίου ή παρόμοιου τρόπου μαγειρέματος και αερίων θέρμανσης. Οι επιβάτες παρακαλούνται να αφήνουν τις αποσκευές τους στα οχήματα τους ή στις αποθηκευτικές εγκαταστάσεις του γκαράζ και να παίρνουν μαζί τους μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Η ναυτιλιακή εταιρία δε φέρει καμία ευθύνη για τιμαλφή αντικείμενα ή για χρήματα που οι επιβάτες άφησαν στις αποσκευές τους, στη καμπίνα τους ή στα σαλόνια του πλοίου. Η ναυτιλιακή εταιρία συστήνει στους επιβάτες να αφήνουν τα τιμαλφή αντικείμενα και τα χρήματα τους στο γραφείο αξιωματικών του πλοίου.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές αντιστοιχούν στο κατάλογο του τρέχοντος έτους. Η EUROPEAN SEALINES στοχεύει στο να διατηρεί τα δρομολόγια, τις τιμές και τους όρους ταξιδίου όπως αναγράφονται στο φυλλάδιο. Ούτε η GOFERRY ούτε η EUROPEAN SEALINES είναι υπεύθυνοι σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας ( π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργία, κατάσταση πολέμου ή τεχνικά προβλήματα). Η ναυτιλιακή εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τα δρομολόγια και τις τιμές, χωρίς προειδοποίηση αν αυτό κριθεί απαραίτητο π.χ. αύξηση της τιμής του πετρελαίου.

ΚΑΜΠΙΝΓΚ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Επιβάτες που ταξιδεύουν με camper/τροχόσπιτο πρέπει να προσέρχονται στο λιμενικό γραφείο για check-in τουλάχιστον 3 ώρες πριν την αναχώρηση. Οποιαδήποτε καθυστέρηση μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια των θέσεων. Οι επιβάτες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία «Camping on Board» δεν επιτρέπεται να κάνουν χρήση υγραερίου ή άλλων εύφλεκτων υλικών κατά την παραμονή τους στο πλοίο.

Σημείωση
Οι παραπάνω όροι και προϋποθέσεις της ναυτιλιακής εταιρίας, είναι ενδεικτικοί και όχι δεσμευτικοί για το ηλεκτρονικό σύστημα της Goferry. Οι ακριβείς όροι και προϋποθέσεις, εμφανίζονται στο προτελευταίο "βήμα" και πριν τη πληρωμή/εξόφληση της κράτησης και προϋποθέτουν αποδοχή για την ολοκλήρωση αυτής.
Σε περίπτωση διαφωνιών που προκύψουν από την ερμηνεία των όρων και προϋποθέσεων, δηλώνεται ρητά ότι οι όροι του πρακτορείου (Goferry) υπερισχύουν αυτών της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας.
/erwtoapanthseis.html
/16-people-gr.html
/giati-goferry.html
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile