Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » Όροι Κράτησης »


Όροι Κράτησης

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορά οποιουδήποτε προϊόντος της ιστοσελίδας GOFERRY, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Το τηλεφωνικό κέντρο της GOFERRY λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή 09.30 με 17.30 και το Σάββατο από τις 09.30 μέχρι τις 13.00 (εκτός εορτών και αργιών).

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα ναυτιλιακά πρακτορεία και τα περίπτερα/κιόσκια στα λιμάνια αναχώρησης για τη παραλαβή των PTA εισιτηρίων, είναι ανοικτά περίπου 2 με 3 ώρες πριν την εκάστοτε αναχώρηση του πλοίου.

Παρότι η εταιρεία καταβάλει προσπάθεια ώστε να παρακολουθεί την ηλεκτρονική αλληλογραφία και εκτός των ωρών λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, αυτό δεν εγγυάται ότι εισερχόμενη αλληλογραφία θα αναγνωσθεί και η εταιρεία θα ανταποκριθεί στα αιτήματά σας εκτός των ωρών λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου.

ΟΡΟΙ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά όλους τους όρους κράτησης για έκδοση ηλεκτρονικών (PTA-προπληρωμένων) εισιτηρίων.
Η χρήση των υπηρεσιών αυτού του δικτυακού τόπου σημαίνει και αποδοχή χωρίς καμία επιφύλαξη των όρων που αναφέρονται στην παρούσα ιστοσελίδα.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ

Το goferry.gr, goferry.de, go-ferry.com, gosleep.gr, ticket.gr, flight.gr, islands.gr, είναι ηλεκτρονικές διευθύνσεις και ηλεκτρονικοί κόμβοι της εταιρίας «TAKT TOURS ΕΠΕ». Η τουριστική εταιρία «TAKT TOURS ΕΠΕ» έχει αδειοδοτηθεί σύμφωνα με τους Ελληνικούς νόμους και λειτουργεί με την υπ. αρ. άδεια 0208Ε61000166200 του ΕΟΤ. Η «TAKT TOURS ΕΠΕ» είναι επίσημος συνεργάτης όλων των τουριστικών εταιριών που εμφανίζονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα των παραπάνω αναφερόμενων ηλεκτρονικών διευθύνσεων. Η εταιρία, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών της διευθύνσεων για λόγους συντομίας θα αναφέρεται παρακάτω με την ονομασία «Πρακτορείο».

Το «Πρακτορείο» είναι μεταπωλητής τουριστικών υπηρεσιών (κρατήσεις αεροπορικών και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, ξενοδοχείων, καταλυμάτων, ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων κ.ά.) και ενεργεί σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία και τις πολιτικές των τουριστικών αυτών εταιρειών.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

α) Αναζήτηση δρομολογίου, β) έλεγχος στιγμιαίας διαθεσιμότητας*, γ) επιλογή ναυτιλιακής εταιρείας και δρομολογίου, δ) συμπλήρωση στοιχείων επιβατών και υπευθύνου κράτησης, ε) συμπλήρωση στοιχείων πιστωτικής κάρτας, ζ) δέσμευση κόστους εισιτηρίων στη πιστωτική κάρτα του χρήστη, η) επιβεβαίωση κράτησης ή απόρριψη (μη αποδεκτή κράτηση λόγω π.χ. μη επαρκούς διαθεσιμότητας στο πλοίο, μη επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας, σφάλμα συστήματος κ.ά.), θ) χρέωση κόστους εισιτηρίων στη πιστωτική κάρτα του χρήστη, ι) εκτύπωση PTA (ηλεκτρονικού) εισιτηρίου και κωδικών αναφοράς της κράτησης (εφόσον επιβεβαιωθεί η κράτηση), κ) παραλαβή PTA εισιτηρίων από το λιμάνι και την ημέρα αναχώρησης (εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κράτηση), λ) επιβίβαση στο πλοίο (εφόσον έχει επιβεβαιωθεί η κράτηση).
Στη περίπτωση που δεν εμφανισθεί στην οθόνη του υπολογιστή, η φόρμα επιβεβαίωσης της κράτησης και δεν είναι εφικτή η εκτύπωση του PTA ηλεκτρονικού εισιτηρίου, η κράτησή δεν έχει γίνει αποδεκτή (π.χ. μη επαρκής διαθεσιμότητα στο πλοίο, άκυρη πιστωτική κάρτα, σφάλμα συστήματος, μη επαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας κ.ά.) και η επιβίβαση στο πλοίο δεν είναι εφικτή.
*= Ο έλεγχος διαθεσιμότητας είναι στιγμιαίος και δεν διασφαλίζει επιβεβαίωση επιτυχημένης κράτησης. Υπάρχουν περιπτώσεις που μία κράτηση αποτυγχάνει επιβεβαίωσης κατά το τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσής της για διαφόρους λόγους. Στη περίπτωση αυτή θα σας επιστρέψουμε το ποσόν χρέωσης στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ: Υπάρχουν περιπτώσεις που μία κράτηση αποτυγχάνει επιβεβαίωσης κατά το τελευταίο στάδιο της ολοκλήρωσής της. Αν και η εταιρεία μας αποδεσμεύει άμεσα το ποσό δέσμευσης της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη, υπάρχει καθυστέρηση πίστωσης του λογαριασμού που οφείλεται στις διατραπεζικές συμφωνίες και όχι στη Goferry.
Σας συνιστούμε να αποφεύγετε την επανάληψη της κράτησης και να επικοινωνείτε μαζί μας για εναλλακτικά δρομολόγια (Τηλ. 2118008990, e-mail: info@goferry.gr), ειδικά την υψηλή περίοδο: Πάσχα, Αργίες, Ιούλιο, Αύγουστο κλπ.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ

Οι τιμές που αναφέρονται σε όλα τα στάδια κατά την διαδικασία κράτησης, περιλαμβάνουν: κόστος δρομολογίου (αξία εισιτηρίων ναυτιλιακής εταιρείας), τυχόν λιμενικά τέλη*, τυχόν επίναυλο καυσίμων* και έξοδα κράτησης (service/booking fee) της GoFerry. Το ύψος των εξόδων κράτησης εξαρτάται από την διαδρομή, το σύνολο των ατόμων, την αξία του εισιτηρίου, τη ναυτιλιακή εταιρεία, το είδος της συμφωνίας μεταξύ GoFerry.gr και ναυτιλιακής (π.χ. προπληρωμή ή προαγορά εισιτηρίων, προπληρωμή ή προαγορά διαθεσιμότητας κ.ά.), το τρόπο (πιστωτική κάρτα ή PayPal ή έμβασμα τραπέζης) και το τύπο πληρωμής (Visa, Mastercard, Amex, PayPal κ.ά.) και κυμαίνεται από 5% έως 55%.
Σημείωση: Στις ακτοπλοϊκές διαβάσεις Χίος-Τσεσμέ, Τσεσμέ-Χίος, Ρόδος-Μαρμαρίδα, Μαρμαρίδα-Ρόδος, Μπόντρουμ-Κως, Κως-Μπόντρουμ, Φέτιγιε-Ρόδος και Ρόδος-Φέτιγιε τα λιμενικά τέλη ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ στις τιμές και καταβάλονται τοπικά κατά την επιβίβαση στο πλοίο.

*= εφόσον και μόνο η ναυτιλιακή εταιρεία τα χρεώνει κατά την έκδοση του προπληρωμένου εισιτηρίου (PTA).

Σημαντικό: Κατά το check-in στα λιμάνια αναχώρησης ενδέχεται να σας ζητηθεί η καταβολή 1,00 (ένα) Ευρώ το άτομο για κόστος εξυπηρέτησης/εκτύπωσης των εισιτηρών επιβίβασης!

ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ

Κατά το check-in η GOFERRY και οι συνεργάτες της, διατηρούν το δικαίωμα να γίνουν οι κατάλληλοι έλεγχοι σχετικά με πιστότητα της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη που χρησιμοποίησε για την κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόμα της GOFERRY. Σας συνιστούμε να έχετε μαζί σας φωτοτυπία της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων εφόσον δεν είστε κάτοχοι αυτής και χρησιμοποιήσατε άλλου κατόχου. Τυχόν αδυναμία απόδειξης της ταυτονυμίας η/και πιστότητας της πιστωτικής κάρτας, η GOFERRY και οι συνεργάτες της, μπορεί να αποτρέψουν τουλάχιστον την είσοδο των επιβατών στο πλοίο!

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ CHECK-IN & ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Η διαδικασία του check-in είναι υποχρεωτική και ισχύει για όλα τα λιμάνια αναχώρησης. Πραγματοποιείται στα κιόσκια της ναυτιλιακής εταιρίας που βρίσκονται στο λιμάνι/προβλήτα αναχώρησης του πλοίου (δεν ισχύει για όλες τις εταιρίες και σε μικρά λιμάνια) ή στα γραφεία που σας αναφέρουμε με την ολοκλήρωση της κράτησης. Οι κάρτες επιβίβασης (εισιτήρια) εκδίδονται κατά το check-in.
Παρακαλούμε όπως παρουσιάζεστε στα σημεία επιβίβασης τουλάχιστον δύο (2) ώρες (διεθνή δρομολόγια) ή τουλάχιστον μία (1) ώρα (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
Μετά από αυτό το διάστημα, η ναυτιλιακή εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς οποιαδήποτε επιστροφή ναύλου.
Επισημαίνουμε ότι το check-in σταματά σαράντα πέντε (45’) λεπτά (διεθνή δρομολόγια) ή τριάντα (30’) λεπτά (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του πλοίου.
Για το check-in χρειάζεστε:
1) τα στοιχεία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (κράτησης) που θα εκτυπώσετε μετά την ολοκλήρωση της κράτησης στο ηλεκτρονικό σύστημα της GOFERRY
2) τις ταυτότητες (ή τα διαβατήρια) των επιβαινόντων
3) τα έγγραφα του αυτοκινήτου
4) τη πιστωτική κάρτα του υπευθύνου της κράτησης (εφόσον η εξόφληση των κρατήσεων έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα)
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα αυτά έγγραφα.

Μετά το check-in και εφόσον έχετε αυτοκίνητο, οδηγείτε το όχημά σας στο χώρο στάθμευσης έξω από το πλοίο και περιμένετε την επιβίβαση διαφορετικά, εάν είστε πεζοί, συνεχίζετε για την επιβίβαση ακολουθώντας τις εντολές των υπευθύνων ατόμων του πλοίου.

- Εάν απαγορευτεί η είσοδος του επιβάτη σε άλλη χώρα τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον επιβάτη. Εάν δε, επιβληθεί πρόστιμο από τις Λιμενικές Αρχές λόγω μη έγκυρων εγγράφων του επιβάτη τότε το πρόστιμο επιβαρύνει τον επιβάτη.
- Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το ανάλογο προξενείο για πληροφορίες ή διευκρινίσεις που αφορούν είσοδο σε άλλη χώρα από αυτή της διαμονής τους.
- Εάν ο επιβάτης επιθυμεί να αποβιβασθεί πριν τον απόπλου του πλοίου ή σε άλλο λιμάνι από αυτό του αρχικού προορισμού του, τότε είναι υποχρεωμένος να το δηλώσει στο λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του τις αποσκευές και το όχημά του, εφόσον αυτό είναι εφικτό να μετακινηθεί από το χώρο στάθμευσης του πλοίου.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Κατά το check-in ή την επιβίβαση, η ναυτιλιακή εταιρία μπορεί να ελέγξει τις διαστάσεις των οχημάτων που έχουν δηλωθεί κατά τη διαδικασία της κράτησης. Σε περίπτωση αποκλίσεων, θα απαιτηθεί από τους επιβάτες να πληρώσουν τη διαφορά.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΗ/ΕΠΙΒΑΤΗ

Σε περίπτωση που χρειαστεί να ακυρώσετε την κράτησή σας, παρακαλούμε να συμπληρώσετε άμεσα τη φόρμα ΑΚΥΡΩΣΗΣ που θα βρείτε στο σύστημά του «Πρακτορείου». Τηλεφωνικές ακυρώσεις δεν γίνονται δεκτές.

ΑΚΥΡΩΣΗ* ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ GOFERRY

α) μη επαρκή ή αναληθή στοιχεία επιβατών και υπευθύνου κράτησης (άγνωστοι ή παραπλανητικοί τηλεφωνικοί αριθμοί και/ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις, λανθασμένα ή αναληθή ονόματα επιβατών και υπευθύνου κράτησης, λανθασμένες ή αναληθείς διαστάσεις οχημάτων, λανθασμένοι ή αναληθείς τύποι/κατηγορίες οχημάτων κλπ)
β) αναληθή στοιχεία νομίμου κατόχου πιστωτικής κάρτας
γ) μετά από μη (ή μη έγκαιρη) παρουσίαση των απαραίτητων δικαιολογητικών (διαβατήριο, ταυτότητα, βεβαίωση νομίμου κατόχου πιστωτικής κάρτας κλπ) που η Goferry και οι συνεργάτες της, δύναται να ζητήσουν από τον υπεύθυνο (επιβάτη) της κράτησης.

*= Η ακύρωση που επιβάλλεται όταν συντρέχει ένας ή περισσότεροι από τους παραπάνω όρους (α, β, γ δ), επιβαρύνει τους χρήστες/επιβάτες με όλες τις νόμιμες επιβαρύνσεις που αναφέρονται στο τελευταίο στάδιο "αποδοχής των όρων της κράτησης".

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΑΛΛΑΓΗΣ) ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

- Σε περίπτωση που χρειαστεί να τροποποιήσετε (αλλάξετε) την κράτησή σας, παρακαλούμε να μας στείλετε εγκαίρως e-mail: info@goferry.gr.
- Η κάθε αλλαγή ή τροποποίηση ολόκληρης ή μέρους της ήδη επιβεβαιωμένης κράτησης, το «Πρακτορείο» παρακρατεί το ποσόν των σαράντα (40) Ευρώ όταν πρόκειται για διεθνή δρομολόγια (ανά κράτηση, ανεξαρτήτως του κόστους των εισιτηρίων) ή όταν πρόκειται για δρομολόγια εντός Ελλάδας, το ποσόν των δέκα πέντε (15) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι έως 200 Ευρώ ή το ποσόν των είκοσι πέντε (25) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι άνω των 200 Ευρώ. Έξοδα διαχείρισης και έξοδα κράτησης (service fee) δεν επιστρέφονται.
- Οι τροποποιήσεις (αλλαγές) των PTA ηλεκτρονικών εισιτηρίων (πριν τη παραλαβή των προτύπων εισιτηρίων/κουπονιών και εφόσον προβλέπεται από τη ναυτιλιακή εταιρεία), πραγματοποιούνται μόνο μέσω του «Πρακτορείου» (Goferry) και υπόκεινται στους όρους κράτησης του «Πρακτορείου» (Goferry) και της ναυτιλιακής εταιρείας. Τα λιμενικά υποπρακτορεία δεν είναι υποχρεωμένα να πραγματοποιούν οποιαδήποτε τροποποίηση (αλλαγή) των εισιτηρίων.
Διαδικασία τροποποίησης/αλλαγής της κράτησης: α) Ακύρωση προηγούμενης (ισχύουν οι όροι ακύρωσης της ναυτιλιακής εταιρείας και του «Πρακτορείου»/Goferry), β) Νέα κράτηση με τις επιθυμητές υπηρεσίες (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο πλοίο). Η αναφερόμενη διαδικασία τροποποίησης/αλλαγής της κράτησης, ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις και για οποιοδήποτε λόγο και αιτία.
- Οι τροποποιήσεις (αλλαγές) των προτύπων εισιτηρίων (εφόσον προβλέπεται από τη ναυτιλιακή εταιρεία), πραγματοποιούνται μόνο μέσω των κεντρικών γραφείων της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρείας (ισχύουν οι όροι της ναυτιλιακής εταιρείας). Τα λιμενικά υποπρακτορεία δεν έχουν τη δυνατότητα οποιασδήποτε τροποποίησης (αλλαγής) των εκτυπωμένων προτύπων εισιτηρίων ανεξαρτήτως ποιος είναι ο εκδότης.

ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ ΤΕΛΗ (Επιπλέον αυτών που η κάθε ναυτιλιακή εταιρία καθορίζει ξεχωριστά)

- Σε κάθε περίπτωση ακύρωσης ολόκληρης ή μέρους της ήδη επιβεβαιωμένης κράτησης, μη συμμετοχής ή επιβίβασης το «Πρακτορείο» παρακρατεί το ποσόν των σαράντα (40) Ευρώ όταν πρόκειται για διεθνή δρομολόγια (ανά κράτηση, ανεξαρτήτως του κόστους των εισιτηρίων) ή όταν πρόκειται για δρομολόγια εντός Ελλάδας, το ποσόν των δέκα πέντε (15) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι έως 200 Ευρώ ή το ποσόν των είκοσι πέντε (25) Ευρώ (ανά κράτηση) εάν το συνολικό κόστος εισιτηρίων είναι άνω των 200 Ευρώ. Έξοδα κράτησης (booking fees) και διαχείρισης δεν επιστρέφονται.

- Τυχόν έξοδα χρεοπίστωσης της πιστωτικής κάρτας ή τραπεζικού ή άλλου εμβάσματος, επιβαρύνουν αποκλειστικά το χρήστη/επιβάτη.

- Ακυρώσεις και επιστροφές μπορούν να διακανονιστούν μόνο μέσω του «Πρακτορείου». Τα λιμενικά πρακτορεία μπορούν να ακυρώσουν μία κράτηση χωρίς να επιστρέψουν χρήματα.

- Το «Πρακτορείο» έχει το δικαίωμα να κρατήσει όλο το ποσό του εισιτηρίου αν ο επιβάτης διακόψει το ταξίδι του σε ένα ενδιάμεσο λιμάνι ή δεν χρησιμοποιήσει μέρος ή ολόκληρο το εισιτήριο επιστροφής του.

- Σε περίπτωση που προκύψουν οικονομικές διαφορές από αλλαγές κατηγορίας καμπινών, θέσεων και οχημάτων σε κατηγορίες χαμηλότερου ναύλου για οποιοδήποτε λόγο και αιτία, η διαφορά αυτή δεν επιστρέφεται.

- Επιστροφές χρημάτων λαμβάνουν χώρα έως και 6 μήνες μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού. Οι αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων γίνονται μόνο γραπτώς.

Σημείωση: Οι όροι ακύρωσης του «Πρακτορείου» διαφέρουν από αυτούς της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας και διαμορφώθηκαν έτσι ώστε να εξυπηρετούν την απρόσκοπτη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

Όλες οι οικονομικές συναλλαγές και χρεώσεις καρτών της Goferry γίνονται από το τουριστικό γραφείο TAKT TOURS Ltd. (MHTE: 0208Ε61000166200), το οποίο εδρεύει στην Αττική (Λεωφ. Μαραθώνος 21, Νέα Μάκρη) και το οποίο εκδίδει όλα τα νόμιμα παραστατικά.

ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ

Η τιμές που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα goferry.gr περιλαμβάνουν:
-Την αξία του εισιτηρίου
-Τυχόν επιβάρυνση καυσίμων
-ΦΠΑ
-Φόρους
-Λιμενικά τέλη
-Τέλη/έξοδα κράτησης
Όλες οι επιβαρύνσεις κυμαίνονται από 5% έως 45% και εξαρτώνται από την διαδρομή, το σύνολο των ατόμων, την αξία του εισιτηρίου, τη ναυτιλιακή εταιρεία, το είδος της συμφωνίας μεταξύ goFerry.gr και ναυτιλιακής (π.χ. προπληρωμή ή προαγορά εισιτηρίων, προπληρωμή ή προαγορά διαθεσιμότητας κ.ά.), το τρόπο και είδος πληρωμής (π.χ. πιστωτική κάρτα, PayPal, έμβασμα τραπέζης κ.ά.).

ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

Για τη διευκόλυνση των χρηστών το «Πρακτορείο» έχει ομαδοποιήσει και κωδικοποιήσει τις κατηγορίες των καμπινών, θέσεων και οχημάτων. Αυτές (οι ομαδοποιήσεις και κωδικοποιήσεις) διαφέρουν από τις αντίστοιχες των ναυτιλιακών εταιριών. Σε κάθε περίπτωση όμως, ισχύουν οι κωδικοί των ναυτιλιακών εταιριών που εμφανίζονται στην ολοκλήρωση της κράτησης, στις πληροφορίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Με την αποδοχή των όρων ο χρήστης αποποιείται οποιονδήποτε αξιώσεων έναντι του «Πρακτορείου» που προέρχονται από την ομαδοποίηση που το «Πρακτορείο» πραγματοποιεί όταν έρχεται σε αντίθεση με τη κωδικοποίηση της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ (ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΕΜΒΑΣΜΑ)

Οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του «Πρακτορείου» είναι άμεσες και σε πραγματικό χρόνο. Μετά την εξόφληση του κόστους των εισιτηρίων του πελάτη μέσω της πιστωτικής του κάρτας εμφανίζεται το επιβεβαιωμένο ηλεκτρονικό εισιτήριο και η κράτηση είναι ισχυρή.

Αυτές όμως που πρόκειται να εξοφληθούν μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του «Πρακτορείου» (τραπεζικό έμβασμα) είναι εικονικές και η επιβεβαίωσή τους εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα της ναυτιλιακής εταιρίας, τη στιγμή μετά την εξόφληση και την ηλεκτρονική αποστολή του καταθετηρίου. Οι ευθύνες του «Πρακτορείου» περιορίζονται στην εύρεση αντίστοιχου δρομολογίου και ναύλου και σε τυχόν αδυναμία ανεύρεσης οι ευθύνες περιορίζονται στην επιστροφή του ναύλου του πελάτη.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΞΙΑΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Στη περίπτωση που έχετε παραλάβει τα ειδικά χάρτινα εισιτήρια (κουπόνια εισιτηρίων) από τα κατά τόπους πρακτορεία/κιόσκια των ναυτιλιακών εταιρειών και το δρομολόγιο ακυρωθεί ή τροποποιηθεί για οποιονδήποτε λόγο (απεργίες, διαδηλώσεις, κακές καιρικές συνθήκες κ.ά.), η επιστροφή της αξίας των εισιτηρίων πραγματοποιείται μόνο εφόσον επιστραφούν στην έδρα της Goferry (Λεωφ. Μαραθώνος 21, 19005 Νέα Μάκρη, Αττική) τα πρότυπα αυτά χάρτινα εισιτήρια (κουπόνια). Ρητώς δηλώνεται ότι καμία επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς την επιστροφή των πρότυπων εισιτηρίων (κουπονιών).

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

-HIGHSPEED, SEAJETS, KATAMAΡAN, ΔΕΛΦΙΝΙΑ: Στα πλοία υπάρχουν καθορισμένοι χώροι αποσκευών. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Πάρτε οτιδήποτε "αξίας" σε μιά μικρή τσάντα, μαζί σας.
-ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΛΟΙΑ: Στα πλοία υπάρχουν καθορισμένοι χώροι αποσκευών (κατά την επιβίβαση). Δεν υπάρχουν περιορισμοί αποσκευών, δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις. Πάρτε οτιδήποτε "αξίας" μαζί σας σε μια μικρή τσάντα.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

- Σε περίπτωση ακύρωσης ή τροποποίησης δρομολογίων εκ μέρους των ναυτιλιακών εταιριών, οι ευθύνες του «Πρακτορείου» περιορίζονται στην επιστροφή του ναύλου του πελάτη.

- Όλες οι ώρες αναχώρησης/άφιξης παρέχονται από τις ναυτιλιακές εταιρίες και δίνονται στην τοπική ώρα της κάθε χώρας. Το «Πρακτορείο» δεν φέρει ευθύνη για τυχόν έξοδα που προκλήθηκαν στο πελάτη μετά από ακύρωση ή τροποποίηση δρομολογίου/ων που έγιναν από τη ναυτιλιακή εταιρεία για οποιονδήποτε λόγο και αιτία και τυχόν περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε αυτά, έξοδα διαμονής, αεροπορικά εισιτήρια και εισιτήρια πλοίων με υψηλότερο κόστος αντικατάστασης κ.ά.

- Αν δεν έχετε έγκυρα πιστοποιητικά που δεν θα σας επιτρέψουν την επιβίβασή σας στο πλοίο, η ευθύνη επιβαρύνει αποκλειστικά τον επιβάτη.

- Εάν απαγορευτεί η είσοδος του επιβάτη σε άλλη χώρα τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον επιβάτη. Εάν δε, επιβληθεί με πρόστιμο από τις Λιμενικές Αρχές λόγω μη έγκυρων εγγράφων του επιβάτη τότε το πρόστιμο επιβαρύνει τον επιβάτη.

- Στις περιπτώσεις που ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανώτερης βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), το «Πρακτορείο» δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν νοείται καμία διεκδίκηση αποζημίωσης εκ μέρους του επιβάτη.

ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΣΗ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Αντικείμενα όπως κιβώτια οροφής, σχάρες ποδηλάτων και/ή εμπορευμάτων ή οποιαδήποτε άλλα στοιχεία που φορτώνονται σε ένα όχημα και δεν αποτελούν μέρος του αμαξώματος αλλά είναι προσαρμοσμένα σε αυτό, μπορεί να χρεωθούν με επιπρόσθετο τέλος από τη ναυτιλιακή εταιρία.

ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Η μεταφορά των κατοικίδιων ζώων προς ή από την Ευρώπη πρέπει να είναι σύμφωνα με τις σχετικές νομοθεσίες των εν λόγω χωρών. Πολλές ναυτιλιακές εταιρίες χρεώνουν τη μεταφορά ζώων με επιπρόσθετο κόστος.

ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΦΑΛΜΑΤΑ

Το «Πρακτορείο» δεν εγγυάται ότι οι πληροφορίες σχετικά με αυτό το Site (συμπεριλαμβανομένων των τιμών, των περιγραφών ή/και ημερομηνιών) είναι απαλλαγμένες από λάθη ή/και παραλείψεις, Δηλώνουμε όμως ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να διορθώσουμε τυχόν λάθη ή παραλείψεις από τη στιγμή που υποπέσουν στην αντίληψή μας ή μας υποδειχθούν (info@goferry.gr).

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ

Η κράτηση σας και οι συνθήκες κράτησης υπόκεινται σε υποχρεωτικές νομοθεσίες ή συμβάσεις που διέπονται για την εκτέλεση δρομολογίων και εφιστούμε ειδικά την προσοχή σας στη Σύμβαση των Αθηνών του 1974 που ορίζει σχετικά τις θαλάσσιες μεταφορές των επιβατών και των εμπορευμάτων και η οποία επιβάλλει τις υποχρεώσεις του μεταφορέα και καθορίζει τα όρια ευθύνης του.

ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ

Οι Όροι Κρατήσεων και οποιαδήποτε πράξη ή σύμβαση ακολουθήσει, διέπονται από το Ελληνικό δίκαιο και οι διαφορές που τυχόν προκύψουν υπόκεινται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Ελληνικών δικαστηρίων. Δικαστική έδρα τυχόν διαφορών ορίζονται τα δικαστήρια της Αθήνας.

ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΗ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ

Σε περίπτωση διαφωνιών που προκύψουν από ερμηνεία όρων, δηλώνεται ρητά ότι οι όροι του «Πρακτορείου» υπερισχύουν αυτών της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας.

/erwtoapanthseis.html
/16-people-gr.html
/giati-goferry.html
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile