Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » Ερωτοαπαντήσεις »


Ερωτοαπαντήσεις

Ερώτηση: Προσπαθώ να κάνω ακτοπλοϊκή κράτηση αλλά το σύστημα δεν μου το επιτρέπει. Γιατί;

Απάντηση 1: Το σύστημα επιτρέπει κρατήσεις έως και 1 ημέρα πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.

Απάντηση 2: Υπάρχει πιθανότητα ο κεντρικός server (στην Γερμανία) της GOFERRY να βρίσκεται για κάποιο μικρό διάστημα εκτός λειτουργίας. Προσπαθήστε μετά από 5 λεπτά.

Απάντηση 3: Υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός χρηστών την ίδια στιγμή μέσα στο σύστημα της GOFERRY. Παρακαλούμε περιμένετε για λίγο και ξαναπροσπαθήστε πάλι.

Απάντηση 4: Εάν συνεχίζεται το πρόβλημα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε.

Ερώτηση: Μπορώ να κάνω κράτηση χωρίς να χρησιμοποιήσω τη πιστωτική μου κάρτα;

Απάντηση: Ναι! Τώρα σας δίνουμε τη δυνατότητα να κρατήσετε ακτοπλοϊκά εισιτήρια χωρίς να χρησιμοποιήσετε τη πιστωτική σας κάρτα! Μπορείτε να εξοφλήσετε την αξία των εισιτηρίων με τραπεζική κατάθεση στο λογαριασμό μας. Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ στο πεδίο ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ στην αρχική σελίδα.

Ερώτηση: Είμαι ενήλικας άνω το 60 χρονών. Θα μου κάνετε την έκπτωση που δικαιούμαι;

Απάντηση: Εφόσον η ναυτιλιακή εταιρία υποστηρίζει ηλεκτρονικά τέτοιες εκπτώσεις (για ενήλικους, φοιτητές, έφηβους, παιδιά, μωρά κλπ), το online σύστημα της GOFERRY θα σας εμφανίσει την αντίστοιχη εκπτωτική τιμή.

Ερώτηση: Ακουσα ότι κάποιες ναυτιλιακές εταιρίες προσφέρουν έκπτωση σε πολυμελείς οικογένειες. Θα τύχω των ειδικών αυτών τιμών εάν κάνω κράτηση στην ιστοσελίδα σας;

Απάντηση: Φυσικά! Εφόσον η ναυτιλιακή εταιρία υποστηρίζει ηλεκτρονικά τέτοιες εκπτώσεις το online σύστημα της GOFERRY θα σας εμφανίσει τις αντίστοιχες εκπτωτικές τιμές.

Ερώτηση: Θα λάβω εισιτήρια για τη κράτησή μου;
Απάντηση: Η GOFERRY δεν στέλνει χάρτινα εισιτήρια. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησής σας που θα κάνετε στο σύστημά μας θα εκτυπώσετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσθε για το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο. Θα προσκομίσετε αυτό το έντυπο στο λιμενικό γραφείο/πρακτορείο της ναυτιλιακής εταιρίας στο λιμάνι αναχώρησης (σε οποιοδήποτε λιμάνι αναχώρησης του πλοίου, ακόμα και σε κάποιο μικρό νησί) και θα λάβετε το εισιτήριο για να επιβιβασθείτε στο πλοίο.

Η GOFERRY σας απαλλάσσει πλέον από τα χάρτινα εισιτήρια!

Ερώτηση: Πως θα βρω το γραφείο/πρακτορείο για να παραλάβω το εισιτήριό μου;

Απάντηση: Η διεύθυνση και τα τηλέφωνα του γραφείου παραλαβής εισιτηρίων στο λιμάνι αναχώρησης, εμφανίζονται στις πληροφορίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που θα εκτυπώσετε αφού ολοκληρώσετε τη κράτηση.

Σε κάθε λιμάνι υπάρχουν ενδείξεις που σας ενημερώνουν από ποια προβλήτα αναχωρεί το πλοίο της κράτησής σας. Συνήθως έξω από το πλοίο υπάρχει κιόσκι/γραφείο της αντίστοιχης εταιρίας.

Ερώτηση: Πως θα λάβω την επιβεβαίωση του ηλεκτρονικού μου εισιτηρίου;

Απάντηση: Αφού ολοκληρώσετε τη κράτησή σας στο σύστημά μας, εκτυπώστε τη σελίδα E-Ticket. Αυτή είναι η επιβεβαίωση της κράτησής σας. Τόσο απλά, τόσο γρήγορα!

Εάν όμως κάνετε τηλεφωνική κράτηση, τότε μπορούμε να σας στείλουμε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο με fax.

Ερώτηση: Τα στοιχεία της κράτησής μου δεν είναι σωστά, τι μπορώ να κάνω;

Απάντηση: Θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας για να προσπαθήσουμε να διορθώσουμε τα λανθασμένα στοιχεία. Σας ενημερώνουμε ότι θα πράξουμε τα απαραίτητα αλλά δεν είναι πάντοτε εφικτή μια τέτοια αλλαγή στοιχείων. Επιπλέον μπορεί να υπάρξουν και κάποια έξοδα που η κάθε ναυτιλιακή εταιρία ή/και η GOFERRY χρεώνει για τέτοιες αλλαγές/διορθώσεις.

Ερώτηση: Θα χρεωθώ με ακυρωτικά τέλη εάν ακυρώσω τη κράτησή μου;

Απάντηση: Ναι! Θα χρεωθείτε με ένα πάγιο ποσό των σαράντα (40) Ευρώ (δρομολόγια εξωτερικού) ή είκοσι πέντε (25) Ευρώ (δρομολόγια εντός της Ελλάδας) για κάθε κράτηση (όχι ανά άτομο) που κάνατε στο σύστημά μας. Αυτό το ποσόν είναι τα ακυρωτικά τέλη εξυπηρέτησης προς τη GOFERRY και είναι επιπλέον των ακυρωτικών που χρεώνει η κάθε ναυτιλιακή εταιρία.

Ερώτηση: Θα χρεωθώ με άλλα ακυρωτικά τέλη;

Απάντηση 1: Οι περισσότερες ναυτιλιακές εταιρίες χρεώνουν τα παρακάτω ακυρωτικά τέλη για δρομολόγια εξωτερικού:

- 0% ακυρωτικά τέλη σε περίπτωση μη εκτέλεσης του δρομολογίου για λόγους ανώτερης βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες).

- 15 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.

- Από 14 ημέρες έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση: Παρακράτηση 25% της αξίας των εισιτηρίων ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη αναχώρηση.

- Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως 1 ημέρα πριν την αναχώρηση: Παρακράτηση 50% της αξίας των εισιτηρίων ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη αναχώρηση.

- Η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό σε περίπτωση ακύρωσης σε λιγότερο από 24 ώρες ή αν ο επιβάτης δεν παρουσιαστεί κατά την επιβίβαση. Συνήθως δεν είναι εφικτή η μετατροπή των εισιτηρίων σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη αναχώρηση.

Απάντηση 2: Οι περισσότερες ναυτιλιακές εταιρίες χρεώνουν τα παρακάτω ακυρωτικά τέλη για δρομολόγια εσωτερικού (εντός Ελλάδας):

- 0% ακυρωτικά τέλη σε περίπτωση μη εκτέλεσης του δρομολογίου για λόγους ανώτερης βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες).

- 15 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.

- Από 14 ημέρες έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση: Παρακράτηση 25% της αξίας των εισιτηρίων ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη αναχώρηση.

- Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως 1 ημέρα πριν την αναχώρηση: Παρακράτηση 50% της αξίας των εισιτηρίων ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη αναχώρηση.

- 24 ώρες πριν και έως 4 ώρες πριν την αναχώρηση: Παρακράτηση 75% της αξίας των εισιτηρίων ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη αναχώρηση.

- 4 ώρες πριν και έως την αναχώρηση: Παρακράτηση 100% της αξίας των εισιτηρίων. Συνήθως δεν είναι εφικτή η μετατροπή των εισιτηρίων σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη αναχώρηση.

- Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση είναι μόνο ενδεικτικές και όχι δεσμευτικές. Οι ακριβείς όροι ακυρωτικών τελών για κάθε μία ξεχωριστά ναυτιλιακή εταιρία, εμφανίζονται στο τελευταίο στάδιο της κράτησης και πριν τη πληρωμή/εξόφληση αυτής.

Ερώτηση: Τι θα κάνω εάν το δρομολόγιό μου ακυρωθεί;

Απάντηση: Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων. 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανώτερης βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

Συνιστούμε στον επιβάτη να ενημερώνεται κατευθείαν από τη ναυτιλιακή εταιρία ή την αρμόδια ναυτιλιακή αρχή για τη πραγματοποίηση ή μη του δρομολογίου.

Ερώτηση: Πως μπορώ να αλλάξω ή τροποποιήσω μέρος ή ολόκληρη τη κράτησή μου μετά την ολοκλήρωση αυτής;

Απάντηση: Δυστυχώς θα πρέπει να ακυρώσετε τη κράτησή σας και να προχωρήσετε σε νέα.

Η GOFERRY δεν δέχεται αλλαγές ή οποιεσδήποτε τροποποιήσεις μετά την ολοκλήρωση της κράτησης.

Ερώτηση: Σε περίπτωση που ακυρώσω τη κράτησή μου, πως θα λάβω τα χρήματά μου πίσω;

Απάντηση: Με τον ίδιο τρόπο που χρεωθήκατε! Μέσω της πιστωτικής σας κάρτας ή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού. Θα σας πιστώσουμε με το αναλογών ποσόν αφού αφαιρέσουμε τυχόν ακυρωτικά τέλη της ναυτιλιακής εταιρίας και ακυρωτικά τέλη εξυπηρέτησης. Σας ενημερώνουμε ότι θα επιβαρυνθείτε με τυχόν επιπλέον έξοδα αποστολής/επιστροφής που η τράπεζες συνήθως χρεώνουν.

Ερώτηση: Μπορώ να επιβιβάσω στο πλοίο άλλο όχημα από αυτό που έχω κρατήσει;

Απάντηση: Ναι, εφόσον μας στείλετε e-mail με τους νέους αριθμούς κυκλοφορίας, το τύπο, τη μάρκα του οχήματος και εφόσον τα μέτρα του νέου οχήματος δεν διαφέρουν από τα δηλωθέντα κατά τη κράτηση. Μην ξεχάσετε να μας στείλετε τον αριθμό της κράτησής σας (Reference Nr.)!

Ερώτηση: Σε περίπτωση που δεν μπορώ να ταξιδέψω, μπορώ να στείλω κάποιον άλλο στη θέση μου;

Απάντηση: Δυστυχώς όχι! Το εισιτήριο είναι προσωπικό και αμεταβίβαστο. Ο επιβάτης που αναγράφεται στο εισιτήριο πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με τον επιβάτη που θα ταξιδέψει.

Ερώτηση: Τι χρειάζομαι για την παραλαβή του εισιτηρίου μου στο λιμάνι αναχώρησης;

Απάντηση:

1) Τη σελίδα με τα στοιχεία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου

2) Τη ταυτότητά σας ή διαβατήριο

3) Την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός σας (εάν έχετε κάνει κράτηση για αυτοκίνητο)

Ερώτηση: Πότε ξεκινάει η διαδικασία επιβίβασης;

Απάντηση: Η κάθε ναυτιλιακή εταιρία έχει τα δικά της ωράρια. Συνήθως όμως μία (1) ώρα πριν την αναχώρηση (για δρομολόγια εντός Ελλάδας) ή τρεις (3) ώρες πριν την αναχώρηση (για δρομολόγια εξωτερικού όπως πχ. Ελλάδας - Ιταλίας).

Ερώτηση: Πόσο χρόνο πρέπει να υπολογίσω για την αποβίβαση του οχήματός μου κατά την άφιξη;

Απάντηση: Περίπου 30 λεπτά. Αυτό εξαρτάται όμως από το deck που βρίσκεται το όχημά σας και από τη πληρότητα του γκαράζ. Πολλά αυτοκίνητα, περισσότερος χρόνος!

Ερώτηση: Υπάρχουν χώροι στάθμευσης στα λιμάνια αναχώρησης;

Απάντηση: Αυτό διαφέρει από λιμάνι σε λιμάνι αλλά τα περισσότερα λιμάνια διαθέτουν τέτοιους χώρους.

Ερώτηση: Τι θα γίνει εάν χάσω το πλοίο;

Απάντηση: Αυτό εξαρτάται από τη διαδρομή και από κάθε ναυτιλιακή εταιρία. Η κράτησή σας είναι για συγκεκριμένη ημερομηνία, ώρα, λιμάνι, πλοίο και ναυτιλιακή εταιρία. Σε πολλές περιπτώσεις η ναυτιλιακή εταιρία μπορεί να σας αλλάξει τη κράτηση για το επόμενο δρομολόγιο της ίδιας εταιρίας αλλά μπορεί να χρεωθείτε με έξοδα αλλαγής ή/και ακύρωσης.

Το προτιμότερο είναι να ειδοποιήσετε εγκαίρως το αμόδιο λιμενικό γραφείο/πρακτορείο στο λιμάνι αναχώρησης και είμαστε σίγουροι ότι θα σας βρουν κάποια λύση!

Ερώτηση: Υπάρχει βοήθεια για ηλικιωμένους και επιβάτες με μειωμένη κινητική δυνατότητα;

Απάντηση: Τα περισσότερα πλοία διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένους χώρους/καμπίνες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ηλικιωμένων επιβατών και αυτών με ειδικές ανάγκες.  Τα άτομα αυτά πρέπει να δηλώνονται κατά τη προσέλευση του επιβάτη στο λιμενικό γραφείο/πρακτορείο της εταιρίας ώστε να τύχουν ειδικής Φροντίδας.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όλες οι παραπάνω απαντήσεις είναι μόνο ενδεικτικές και όχι δεσμευτικές. Συνιστούμε να διαβάζετε προσεκτικά τους ακριβείς όρους της εκάστοτε ναυτιλιακής εταιρίας.

/erwtoapanthseis.html
/16-people-gr.html
/giati-goferry.html
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile