Ελληνικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Γερμανικά: 0049 22159988995 (τοπική χρέωση Γερμανίας)
Αγγλικά: 0030 2118008990 (τοπική χρέωση)
Βρίσκεστε εδώ :: Goferry » Επιβίβαση στο πλοίο »


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ CHECK-IN & ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Η διαδικασία του check-in είναι υποχρεωτική και ισχύει για όλα τα λιμάνια αναχώρησης. Πραγματοποιείται στα κιόσκια της ναυτιλιακής εταιρίας που βρίσκονται στο λιμάνι/προβλήτα αναχώρησης του πλοίου (δεν ισχύει για όλες τις εταιρίες και σε μικρά λιμάνια) ή στα γραφεία που σας αναφέρουμε με την ολοκλήρωση της κράτησης. Οι κάρτες επιβίβασης (εισιτήρια) εκδίδονται κατά το check-in.
Παρακαλούμε όπως παρουσιάζεστε στα σημεία επιβίβασης τουλάχιστον δύο (2) ώρες (διεθνή δρομολόγια) ή τουλάχιστον μία (1) ώρα (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του δρομολογίου.
Μετά από αυτό το διάστημα, η ναυτιλιακή εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση χωρίς οποιαδήποτε επιστροφή ναύλου.
Επισημαίνουμε ότι το check-in σταματά σαράντα πέντε (45’) λεπτά (διεθνή δρομολόγια) ή τριάντα (30’) λεπτά (Ελληνικά εσωτερικά δρομολόγια) πριν την αναχώρηση του πλοίου.
Για το check-in χρειάζεστε:
1) τα στοιχεία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου (κράτησης) που θα εκτυπώσετε μετά την ολοκλήρωση της κράτησης στο ηλεκ-
τρονικό σύστημα της GOFERRY
2) τις ταυτότητες (ή τα διαβατήρια) των επιβαινόντων
3) τα έγγραφα του αυτοκινήτου
4) τη πιστωτική κάρτα του υπευθύνου της κράτησης (εφόσον η εξόφληση των κρατήσεων έχει πραγματοποιηθεί με πιστω-
τική κάρτα)
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα αυτά έγγραφα.
Μετά το check-in και εφόσον έχετε αυτοκίνητο, οδηγείτε το όχημά σας στο χώρο στάθμευσης έξω από το πλοίο και περιμένετε την επιβίβαση διαφορετικά, εάν είστε πεζοί, συνεχίζετε για την επιβίβαση ακολουθώντας τις εντολές των υπευθύνων ατόμων του πλοίου.

Εάν απαγορευτεί η είσοδος του επιβάτη σε άλλη χώρα τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον επιβάτη. Εάν δε, επιβληθεί με πρόστιμο από τις Λιμενικές Αρχές λόγω μη έγκυρων εγγράφων του επιβάτη τότε το πρόστιμο επιβαρύνει τον επιβάτη.
Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το ανάλογο προξενείο για πληροφορίες ή διευκρινίσεις που αφορούν είσοδο σε άλλη χώρα από αυτή της διαμονής τους.
Εάν ο επιβάτης επιθυμεί να αποβιβασθεί πριν τον απόπλου του πλοίου ή σε άλλο λιμάνι από αυτό του αρχικού προορισμού του, τότε είναι υποχρεωμένος να το δηλώσει στο λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του τις αποσκευές και το όχημά του, εφόσον αυτό είναι εφικτό να μετακινηθεί από το χώρο στάθμευσης του πλοίου.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Κατά το check-in ή την επιβίβαση, η ναυτιλιακή εταιρία μπορεί να ελέγξει τις διαστάσεις των οχημάτων που έχουν δηλωθεί κατά τη διαδικασία της κράτησης. Σε περίπτωση αποκλίσεων, θα απαιτηθεί από τους επιβάτες να πληρώσουν τη διαφορά.

ΕΙΔΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΚΑΡΤΩΝ

Κατά το check-in η GOFERRY και οι συνεργάτες της, διατηρούν το δικαίωμα να γίνουν οι κατάλληλοι έλεγχοι σχετικά με πιστότητα της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/επιβάτη που χρησιμοποίησε για την κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόμα της GOFERRY. Η  GOFERRY επιτρέπει κρατήσεις μόνο εφόσον ο κάτοχος πιστωτικής κάρτας και επιβάτης είναι το ίδιο και αυτό πρόσωπο ή τουλάχιστον συγγενικό πρόσωπο (απαραίτητα με το ίδιο επώνυμο) ενός των επιβατών. Τυχόν αδυναμία απόδειξης της ταυτονυμίας η/και πιστότητας της πιστωτικής κάρτας, η GOFERRY και οι συνεργάτες της, μπορεί να αποτρέψουν τουλάχιστον την είσοδο των επιβατών στο πλοίο εκτός των επιπλέον νομικών και νομίμων διεκδικήσεων έναντι του χρήστη/επιβάτη!

ΑΚΥΡΩΣΗ* ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ GOFERRY

α) μη επαρκή ή αναληθή στοιχεία επιβατών και υπευθύνου κράτησης (άγνωστοι ή παραπλανητικοί τηλεφωνικοί αριθμοί και/ή ηλεκτρονικές διευθύνσεις, λανθασμένα ή αναληθή ονόματα επιβατών και υπευθύνου κράτησης, λανθασμένες ή αναληθείς διαστάσεις οχημάτων, λανθασμένοι ή αναληθείς τύποι/κατηγορίες οχημάτων κλπ)
β) εξόφληση κράτησης με πιστωτική κάρτα κατόχου που δεν συμμετέχει σαν επιβάτης στη κράτηση των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
γ) αναληθή στοιχεία νομίμου κατόχου πιστωτικής κάρτας
δ) μετά από μη (ή μη έγκαιρη) παρουσίαση των απαραίτητων δικαιολογητικών (διαβατήριο, ταυτότητα, βεβαίωση νομίμου κατόχου πιστωτικής κάρτας κπλ) που η Goferry και οι συνεργάτες της, δύναται να ζητήσει από τον υπεύθυνο της κράτησης

*= Η ακύρωση που επιβάλλεται όταν συντρέχει ένας ή περισσότεροι από τους παραπάνω όρους (α, β, γ δ), επιβαρύνει τους χρήστες/επιβάτες με όλες τις νόμιμες επιβαρύνσεις που αναφέρονται στο τελευταίο στάδιο "αποδοχής των όρων της κράτησης" και επιπλέον - ο υπεύθυνος κράτησης ή/και οι επιβάτες - διώκονται ποινικά βάσει του ποινικού κώδικα της Ελλάδας.
Copyright © 2010 goferry.gr® | All rights reserved Powered by: Protostep Ltd.
Web Development & Web Design by webprofile